4.8 millió látogatás - köszönjük, hogy 2017-ben is olvasták a város honlapját!

Év végén mindig érdekes adat, hogy hányan is látogatták az elmúlt 365 napban a város honlapját. 2016 december 31. és 2017 december 31. között 4.8 millió oldalmegtekintést végzett 3.8 millió egyedi felhasználó, ami nem rossz adat a közösségi portálok szárnyalása idején. Mindez Önöknek, olvasóknak köszönhető! 2018-ban is mindent elkövet szerkesztőségünk annak érdekében, hogy a fontos fehérvári történésekről megfelelő tájékoztatást tudjunk nyújtani Önöknek!
2017.12.31. 12:17 |
4.8 millió látogatás - köszönjük, hogy 2017-ben is olvasták a város honlapját!

A legtöbb fehervar.hu látogató Chrome-ot használ (51%), utána következik a Firefox (18%) majd a Safari (9%). Az évi 3.8 millió felhasználóból a legtöbben a UPC hálózatából, majd a Telecom és a Digi hálózatából látogatták a honlapot. Asztali gépről 59%, telefonról 37%, tabletről pedig 4% nézte a szekesfehervar.hu-t. A mobiltelefonok közül 2017-ben a legtöbb az Apple (kb. 25%) és a Samsung (kb. 25%) volt fej-fej mellett, de a Huawei típusok is kb. 7% fölé küzdötték magukat.

3784 cikk készült egy év alatt a város honlapján

Mintegy tízezren nézték meg a kézműves fagylalt napjához csatlakozott fehérvári fagyizókról szóló cikket, a Palotai úton kialakított több mint száz új, ingyenes parkolóról szóló írást, a városházi robbanást, a Budai úti gyalogosgázolást, a Csónakázó-tavon kifutott első hajókról szóló hírt és az új multifunkcionális csarnok kivitelezésére kiírt közbeszerzési eljárásról szóló cikket. Általánosságban azonban elmondható, hogy a egy-egy „jobb” írást 5-7 ezer felhasználó olvas el. Az éves statisztikából pedig szépen látszik az is, hogy ha indítanánk egy kimondottan fehérvári bűnügyi oldalt minimum megkétszereznénk az évi mintegy 4.8 millió látogatást.

Fontos a Facebook, de nem helyettesít egy honlapot

Amikor novemberben az Év Honlapja különdíjat kapta a szekesfehervar.hu egy nagyon érdekes mondat hangzott el a Magyar Marketing Szövetség által rendezett szakmai verseny díjkiosztóján, miszerint „ne hagyjuk magunkat bezárni a közösségi média falai közé.” Nagyon fontos felület a Facebook és az Instagram is, de egyik sem alkalmas olyan tartalmak megjelenítésére, mint egy jól megtervezett, könnyen használható „ergonomikus” honlap.