A Kormányhivatal és a Kincstár együttműködése a közigazgatás fejlesztéséért

Együttműködési megállapodást írt alá a Fejér Megyei Kormányhivatal és a Magyar Államkincstár Fejér Megyei Igazgatóságának vezetője február 13-án, Székesfehérváron. Az együttműködés célja a Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program megyei megvalósításának elősegítése. Az erről szóló okiratot dr. Galambos Dénes kormánymegbízott, a Fejér Megyei Kormányhivatal vezetője és dr. Gärtner József, Magyar Államkincstár Fejér Megyei Igazgatóságának igazgatója látta el kézjegyével.
2014.02.13. 15:46 |
Együttműködési megállapodást írt alá a Fejér Megyei Kormányhivatal és a Magyar Államkincstár Fejér Megyei Igazgatóságának vezetője február 13-án, Székesfehérváron. Az együttműködés célja a Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program megyei megvalósításának elősegítése. Az erről szóló okiratot dr. Galambos Dénes kormánymegbízott, a Fejér Megyei Kormányhivatal vezetője és dr. Gärtner József, Magyar Államkincstár Fejér Megyei Igazgatóságának igazgatója látta el kézjegyével.  
A Kormányhivatal és a Kincstár az együttes munkavégzés koordinálásának fő színtereként a Fejér Megyei Államigazgatási Kollégiumban és a szakbizottságaiban folyó – munkatervben rendezett – tevékenységet határozza meg. A koordináció további, a családtámogatási ellátásokhoz és egyéb szolgáltatásokhoz kapcsolódó kiemelt színtere a kormányablakokkal kapcsolatos működés. Az ügyfélközpontú szolgáltatások biztosítása, a szolgáltatások folyamatos egyszerűsítése, fejlesztése a szerződő felek kiemelt célkitűzése.
A Kormányhivatal és a Kincstár a jövőben kibővülő járási kormányablak rendszer létesítése során együttműködik a korábbi munkatapasztalatok, jó gyakorlatok átadásában a kormányablaki ügyintézők igény szerinti továbbképzésében. A Kormányablak ügyintézők – közreműködő hatóságként eljárva – a Kincstár hatáskörébe tartozó ellátások, támogatások iránti kérelmeket saját hosszított ügyfélfogadási rendjük szerint átveszik a megye egészét lefedve saját székhelyeiken. A közreműködő hatóság egyre kiterjedtebb működése megteremti az ügyfélfogadási rend érdemi átalakítását, az ügyfélfogadási idő lehetséges csökkentését a hatáskör címzettjénél. Mindez gyorsabb és hatékonyabb háttérmunkát tesz lehetővé az ügyfelek kiszolgálásában.