-
Harminc éve együtt
Különleges jubileumot ünnepeltek a Fejér Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon. Három tűzoltó – akik 1994 novemberében együtt kezdtek Székesfehérváron – harminc év elismerését vehetett át. Hadlaczki István tűzoltó alezredes kiemelt főelőadóként, Róth Antal tűzoltó őrnagy főelőadóként, ma már a katasztrófavédelmi műveleti szolgálat kötelékében szolgál, Nagy István tűzoltó főtörzsőrmester pedig a vármegyeszékhely tűzoltóságának gépjárművezetője.
2024.11.23. -
Húsz riasztás a tűzoltóknak
Az éjszakai havazás miatt húsz helyszínen avatkoztak be Fejér vármegye tűzoltói november 22-én, pénteken reggel 8 óráig.
2024.11.22. -
Rendőrkézen a fehérvári díler
A konyhaszekrényben és egy dobozban tárolt marihuánát nem, de a gázcsőre lógatott adagot titkolta a rendőrök előtt a 29 éves díler. A gyanúsított a rendőröknek végül beismerte tettét.
2024.11.21. -
Elektromos BMW-kel erősítenek
Új elektromos BMW-t kapott a rendőrség. Az autóból Fejér vármegyébe is jutott, de hogy pontosan melyik osztály egyenruhásai használják majd, egyelőre nem tudni.
2024.11.14.
A szabálysértő autó tulajdonosát vonhatják felelősségre?
A Belügyminisztérium tervei szerint a jövőben az önkormányzatok is eljárhatnának közlekedési szabálysértési ügyekben, és az általuk kivetett bírság egy része is őket illetné meg. Az ORFK már évek óta sürgeti a jogszabályok módosítását. A belügyminiszter egyetért az objektív felelősség bevezetésére vonatkozó javaslattal, tehát azzal, hogy azokban az esetekben, amikor a szabálysértő személye nem állapítható meg, a "szabálysértő autó" tulajdonosa, legyen felelősségre vonható.
2005.11.24. 07:19 |
A Belügyminisztérium tervei szerint a jövőben az önkormányzatok is eljárhatnának közlekedési szabálysértési ügyekben, és az általuk kivetett bírság egy része is őket illetné meg. Az ORFK már évek óta sürgeti a jogszabályok módosítását.
A BM már csak a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium kiegészítő javaslataira vár. A belügyminiszter egyetért az objektív felelősség bevezetésére vonatkozó javaslattal, tehát azzal, hogy azokban az esetekben, amikor a szabálysértő személye nem állapítható meg, a "szabálysértő autó" tulajdonosa, legyen felelősségre vonható.
A BM már csak a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium kiegészítő javaslataira vár. A belügyminiszter egyetért az objektív felelősség bevezetésére vonatkozó javaslattal, tehát azzal, hogy azokban az esetekben, amikor a szabálysértő személye nem állapítható meg, a "szabálysértő autó" tulajdonosa, legyen felelősségre vonható.