Április 7-ig biztosan szünetel a személyes ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

A súlyos járványügyi helyzet miatt 2021. április 7-ig meghosszabbították a személyes ügyfélfogadás szüneteltetését a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban. Az Ügyfélszolgálat és az egyes szervezeti egységek továbbra is telefonon érhetőek el, a beadványokat elektronikus úton vagy papír alapon, a Városház téri épületek gyűjtődobozaiban várják a hivatal munkatársai.
2021.03.22. 11:40 |
Április 7-ig biztosan szünetel a személyes ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

A Polgármesteri Hivatalban 2021. április 7-ig biztosan szünetel a személyes ügyfélfogadási rend, tekintettel a súlyos járványügyi helyzetre.

A Hivatal szervezeti egységeinél az ügyintézés telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között. A Kossuth utca 4. szám alatti Ügyfélszolgálaton szintén telefonon lehet ügyeket intézni hétfői napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között, szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, míg pénteki napokon 8.00-12.00 óra között.

A kizárólag személyesen intézhető ügyekben, telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban sor kerülhet az ügyfélfogadásra. A Polgármesteri Hivatal munkatársainak telefonszáma, elektronikus elérhetősége megtalálható az Önkormányzat honlapján.

A beadványok benyújtása elektronikus úton továbbra is korlátozás nélkül történik a https://epapir.gov.hu/ felületen keresztül.

A papír alapú beadványok a Hivatal Városház tér 1. és Városház tér 2. szám alatti épületeinek bejáratai mellett, az épületen belül elérhető gyűjtődobozban hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig elhelyezhetőek.