-
A legkorszerűbb tudást kapták meg – jubileumi diplomaátadó ünnepséget tartott az Óbudai Egyetem
Az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kara a Városház téren tartotta pénteken diplomaátadó díszünnepségét. A jubileumi rendezvény keretében az emlékdiplomásokkal együtt mintegy 260-an vehettek át diplomájukat. Az ünnepségen sor került a hagyományos mérnöki eskütételére is.
2024.06.28. -
Fehérváron találkoztak a közlekedési szakemberek
Városunkban tartotta legutóbbi szakmai összejövetelét a Magyar CIVINET. A közlekedési szakemberek a forgalommérésről és annak elemzéséről értekeztek önkormányzati szemszögből, valamint egy elektromos Ikarussal a fehérvári autóbuszgyárba is ellátogattak.
2024.06.28. -
Diplomaosztó a Belvárosban
Pénteken tartotta diplomaosztó ünnepségét az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kara. Bár az időjárás nem kímélte a résztvevőket, így is több százan gyűltek össze a Városház téren.
2024.06.28. -
Elismerés a városnak és fejlesztések
Az önkormányzat nevében Fehérvár polgármestere Cser-Palkovics András vehette át a Pedagógusok Szakszervezetének díját, az Eötvös József Emlékplakettet a mai közgyűlés kezdetén.
2024.06.28.
Az Alcoa Alapítvány támogatásával nagyszabású iskolai programot valósított meg a SZÉNA Egyesület
![Az Alcoa Alapítvány támogatásával nagyszabású iskolai programot valósított meg a SZÉNA Egyesület](/_upload/images/news/70873/vasvariszena01.jpg)
A program célkitűzése az osztálytermi oktatás és nevelés hatékonyságának fokozása.
Épített a gyerekek között már meglévő kapcsolatokra, felhasználta a diákok különböző képességeit, erősségeit. Helyszíne a diákok természetes környezete, az osztályterem volt, alkalmai pedig jórészt a tanév rendje szerinti tanítási órák voltak.
A Komplex Megoldásfókuszú Program két szakértő bevonásával három szakmai programelem keretében valósult meg. Mindhárom programelem sajátja a megoldásfókuszú megközelítés, melynek egyik sarokköve, hogy különböző helyzetben az egyén és a csoport erősségeit észleli, és jelzi vissza. Az elismerés légköre jó hangulatot, motiváló környezetet teremtett, és ezáltal lehetőség nyílt a megbeszélésre és az osztály viselkedését érintő eredményes beavatkozásra, osztályszintű önszabályozásra is.
A tanév végén a programban résztvevő öt osztály osztályfőnöke egyetértett abban, hogy osztályaikban időről időre az alábbi változások lettek érzékelhetőek: nőtt az egymás iránti tisztelet, a gyerekek többet jelentkeztek, ritkábban vágtak egymás szavába és a tanórákon fegyelmezettebb volt az osztály.
A programról bővebb információ az egyesület honlapján érhető el.