Az óvintézkedések mellett folyamatos az ügyfélkiszolgálás a Polgármesteri Hivatalban

Óvintézkedések léptek életbe március 16-tól, hétfőtől a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban az ügyfelek kiszolgálását érintően, a koronavírus okozta járványveszély kezelésére.
2020.03.16. 10:59 |
Az óvintézkedések mellett folyamatos az ügyfélkiszolgálás a Polgármesteri Hivatalban

A Kossuth utcai Ügyfélszolgálaton és a Várkörúti Adóirodában szerdán és pénteken tartanak személyes ügyfélfogadást, emellett telefonon és elektronikus úton a hét minden munkanapján folyamatosan biztosítják az ügyfelek tájékoztatását.

A tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése, a következményeinek elhárítása, a székesfehérvári polgárok – különösen az idősek – egészségének megóvása, továbbá az igazgatási feladatok folyamatos biztosíthatása érdekében az alábbi intézkedések érvényesek március 16-tól, hétfőtől:

- A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata (Kossuth utcai bejárat) és az Adóirodája (Várkörút 1/A.) szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig, pénteki napokon 8.00-12.00 óráig tart nyitva.

- A Kossuth utcai Ügyfélszolgálat munkatársai a szerdai és a pénteki személyes ügyfélkapcsolat mellett a hét további munkanapjain telefonon (22/537-200), valamint elektronikus úton (ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu) munkaidőben elérhetőek, ezáltal az ügyféltájékoztatás a hét minden munkanapján továbbra is folyamatos.

- Az Adóiroda munkatársai a szerdai és a pénteki személyes ügyfélkapcsolat mellett a hét további munkanapjain telefonon (https://www.szekesfehervar.hu/hivatali-telefonkonyv-1), valamint elektronikus úton (adoiroda@pmhiv.szekesfehervar.hu)  munkaidőben elérhetőek, ezáltal az ügyféltájékoztatás a hét minden munkanapján továbbra is folyamatos.

- Az ügyfélszolgálati térben egyidejűleg legfeljebb 10 fő tartózkodhat.  

- A Székesfehérvári Időskorú Személyek Települési Támogatása program keretében nyújtott pénzbeli ellátás (65 év feletti személyek 5.000,-Ft-os támogatása) személyes igénylésére szolgáló formanyomtatványt a Kossuth utcai ügyfélszolgálati térben kihelyezett gyűjtődobozban lehet elhelyezni. A kérelmek kitöltését lehetőség szerint otthoni körülmények között intézzék az érintettek.

- Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Iroda (Városház tér 2.) feladatkörét érintő anyakönyvi kivonat-kérelmek személyesen történő igénylésére, valamint a hagyatéki leltár-nyilatkozatok benyújtására a Városház tér 2. szám alatti hivatali épület portája mellett kihelyezett gyűjtődoboz szolgál. Emellett a Hivatal biztosítja az írásos kitöltési útmutatót és tájékoztatót is.

A Polgármesteri Hivatal kéri, egyben köszöni a városlakók türelmét, megértését és partnerségét!

Közlemények