- Vissza
- Beruházási és Üzemeltetési Iroda
Beruházási és Üzemeltetési Iroda
Irodavezető: Kocsis Orsolya
Cím: 8000 Székesfehérvár, Városház tér 1.
Az iroda telefonszáma: (22) 537-183
Ügyrendi feladatok:
Az iroda az önkormányzati beruházások előkészítésével, lebonyolításával, aktiválásával kapcsolatos eljárásokat folytatja le:
- az éves fejlesztési tervjavaslat és költségvetési javaslat összeállítása, egyeztetése,
- támogatással megvalósuló beruházások műszaki előkészítése, terveztetése (megvalósíthatósági tanulmány, tanulmánytervek, engedély terv, tender terv, kiviteli terv, esetleg tervpályázat lebonyolítása), tervegyeztetés, engedélyeztetés, beruházás lebonyolítás
- szerkezeti és szabályozási tervegyeztetéseken való részvétel és folyamatos konzultáció az azt készíttető Főépítészi Irodával,
- beruházásokhoz kapcsolódó egyéb támogatások pályázatának előkészítése, összeállítása, határidőre való benyújtása, a támogatási szerződés előkészítése, folyamatos beszámolás, elszámolás
- egyéb, a szakirodák által előkészített beruházásoknál, pályázatoknál egyeztetéseken való részvétel,
- önkormányzati beruházások kivitelezésének indítására nyílt pályázatok lebonyolítása, valamint a közbeszerzési eljárásokban való részvétel (testületi előterjesztések előkészítése, munkacsoport üléseken való részvétel, döntés-előkészítő anyagok összeállítása, részletes műszaki dokumentáció összeállítása), a kivitelezővel szerződéskötés előkészítése, munkaterület átadása,
- az önkormányzati intézmények által benyújtott felújítási igények, javaslatok összesítése, az éves intézmény-felújítási költségvetési javaslat összeállítása, felmérések elvégzése, tervek elkészíttetése, engedélyeztetés lefolytatása, az intézményvezetőkkel való koordináció,
- kivitelezési munkáknál koordinációkon való részvétel, műszaki átadás-átvételi, üzembe helyezési, forgalomba helyezési eljárásokon az építtető képviselete,
- műszaki ellenőrzés ellátására pályázatok előkészítése, lebonyolítása, szerződéskötés, a teljesítés folyamatos figyelemmel kísérése, műszaki ellenőri feladatok ellátása
- garanciális felülvizsgálat kezdeményezése, hiányok, hibák javításának elvégeztetése, ellenőrzése, munka átvétele,
- közmű-üzemeltetőkkel történő egyeztetés
- közműépítéshez, útépítéshez szükséges útszabályozási munkák előkészítése a jóváhagyott szabályozási tervek alapján,
- egyeztető tárgyalások lefolytatása, szerződés előkészítése, jogi ellenjegyzésre való továbbítás,
- finanszírozási ütemterv naprakészen történő nyilvántartása,
- szerződések nyilvántartása,
- aktiváláshoz adatszolgáltatás,
- lakossági tájékoztatás, ügyfelek tájékoztatása a várható és folyó beruházásokról,
- lakossági kezdeményezésű fejlesztési feladatok koordinálása társulati beruházásban,
- az iroda tevékenységi körével kapcsolatosan megjelenő pályázatok figyelemmel kísérése, közreműködés a pályázatok elkészítésében, végrehajtásában,
- az iroda tevékenységi körébe tartozó lakossági bejelentések kivizsgálása, gondoskodás a szükséges intézkedések megtételéről,
- az iroda tevékenységi körébe tartozó információknak az Önkormányzat Portálján való megjelenéséről, az információk naprakészen tartásáról gondoskodás,
- az irodához tartozó feladatok, költségvetési előirányzatok tekintetében a kötelezettségvállalással kapcsolatos megállapodások, testületi határozatok, költségvetési keret nyilvántartása,
- az irodához tartozó feladatok körében kötött szerződések, az elszámolási kötelezettség mellett adott támogatások beszámolóinak szakmai ellenőrzése, a Pénzügyi iroda bevonásával pénzügyi ellenőrzése,
- az iroda tevékenységi körébe tartozó ügyekben közgyűlési, bizottsági előterjesztések készítése, a közgyűlési, bizottsági döntések végrehajtása,
- együttműködés a tevékenységébe tartozó feladatok körében a Hivatal más irodáival,
- ágazati statisztikák készítése, jogszabályban előírt adatszolgáltatások, jelentések elkészítése.
Az iroda ellátja a Hivatal épületeinek üzemeltetésével, eszközök, irodaszerek, berendezések beszerzésével, karbantartási tevékenység ellátásával kapcsolatos feladatokat:
- a hivatal épületeinek üzemeltetése, karbantartása,
- az épületek és szolgáltatások költségeinek fedezetére vonatkozó költségvetési javaslat elkészítése, az elfogadott költségvetési előirányzatokon belül gazdálkodás,
- portaszolgálat biztosítása a Városház tér 1. és 2. épületekben,
- a Polgármesteri Hivatal telefonközpontjának üzemeltetése,
- a hivatal személy- és teherszállítási feladatainak ellátása, a gépjárművek karbantartásának, az üzemeltetési és üzemviteli feltételeinek biztosítása,
- a hivatal belső anyagmozgatási feladatainak ellátása,
- a nyomtatvány- és irodaszer ellátásáról, a személyi használatra kiadott eszközök analitikus nyilvántartása,
- bélyegző nyilvántartás vezetése,
- a Polgármesteri Hivatal kezelésében lévő eszközök selejtezésével kapcsolatos tevékenység ellátása,
- a választások, az önkormányzati rendezvények technikai feltételeinek biztosítása,
- kapcsolattartás a hivatal szervezeti egységeivel a munkavégzési feltételek biztosítása érdekében,
- folyamatos kapcsolattartás azokkal a szolgáltatókkal, amelyek a működéshez szükséges üzemviteli feltételeket biztosítják,
- a karbantartási, felújítási feladatok ellátása érdekében a vállalkozóktól árajánlatkérés, a szerződés előkészítése, végrehajtás és a teljesítés ellenőrzése, teljesítésigazolás,
- az iroda tevékenységi körébe tartozó információknak az Önkormányzat portálján való megjelenéséről, az információk naprakészen tartásáról való gondoskodás,
- az irodához tartozó feladatok, költségvetési előirányzatok tekintetében a kötelezettségvállalással kapcsolatos megállapodások, testületi határozatok, költségvetési keret nyilvántartása,
- az irodához tartozó feladatok körében kötött szerződések szakmai ellenőrzése, a Pénzügyi iroda bevonásával pénzügyi ellenőrzése,
- az iroda tevékenységi körébe tartozó pályázati lehetőségek figyelemmel kisérése, közreműködés a pályázatok elkészítésében, végrehajtásában,
- az iroda tevékenységi körébe tartozó ügyekben közgyűlési, bizottsági előterjesztések készítése, a közgyűlési, bizottsági döntések végrehajtása,
- együttműködés a tevékenységébe tartozó feladatok körében a Hivatal más irodáival,
- ágazati statisztikák készítése, jogszabályban előírt adatszolgáltatások jelentések elkészítése.