-
Ejtőernyősök emlékezése
Koszorúzással egybekötött megemlékezést tartottak pénteken a Vásárhelyi úton a pilóták, az ejtőernyősök és az egykori 62. Önálló Ejtőernyős Zászlóalj tiszteletére. A Veterán Repülők és Ejtőernyősök Fejér Megyei Egyesülete a hagyományokat követve, immár 32. alkalommal szervezte meg az eseményt a székesfehérvári Repülős és Ejtőernyős Emlékműnél.
2024.08.02. -
Betevő és tanszeradomány
Az augusztusi ételosztások alkalmával nemcsak tartós élelmiszerrel, süteménnyel és gyümölccsel, hanem új vagy jó állapotban lévő, használt tanszerekkel is segíthetik a jószándékúak a Fehérvári Heti Betevő vendégeit.
2024.08.01. -
Rongálás a Herosz területén
Voltak akik az ingyen fesztiválozás reményében a menhelyen keresztül próbáltak bejutni a Fezenre, kárt téve ezzel több kapuban és kerítésben.
2024.08.06. -
Helyjegy a távolsági buszokon
Első körben a Budapestről induló és oda érkező távolsági autóbuszokon vezették be a rendszert. A következő lépcsőben majd a vidéki városok között lesz igénybe vehető.
2024.08.06.
Csigaprojekt - középpontban a speciális nevelési igényű diákok
Csigaprojekt címmel szerveztek programot az Arany János Iskolában. A rendezvény célja az volt, hogy bővíthessék azoknak a pedagógusoknak az eszköztárát, akik speciális nevelési igényű diákokkal foglalkoznak. A programon Nagy Bandó András író, költő, humorista is részt vett.
2013.05.06. 19:29 |
Csigaprojekt címmel szerveztek programot az Arany János Iskolában. A rendezvény célja az volt, hogy bővíthessék azoknak a pedagógusoknak az eszköztárát, akik speciális nevelési igényű diákokkal foglalkoznak. A programon Nagy Bandó András író, költő, humorista is részt vett.
Nagy Bandó András csigás versei után nevezték el az Arany János Iskolában megrendezett programot Csigaprojektnek. Az író, költő műveit ugyanis előszeretettel szavalják az intézmény diákjai. Most azonban a pedagógusok magától az alkotótól sajátíthatták el, hogyan is kell a költeményeket előadni.
A Csigaprojekt keretében, melyre mintegy 6 millió forintos uniós támogatást nyert az intézmény, szakmai műhelymunkaként olyan eszközöket készítettek saját kezűleg a pedagógusok, melyeket a speciális nevelési igényű fiatalok fejlesztéséhez használhatnak. Az inklúziót segítő szakmai műhely elsődleges célja egyébként, hogy bővülhessen a tanárok módszertani eszköztára. Az egyes fejlesztési területekhez használható fejlesztőeszközök elkészítési technikájának elsajátításával a pedagógusok kompetenciái is fejlődnek, például a komplex fejlesztő tevékenység területén.