Elindult a DEPÓNIA új, elektronikus időpontfoglaló rendszere

Minden esetben időpontot kell kérni a DEPÓNIA Nonprofit Kft-nél ahhoz, ha valaki személyesen szeretne ügyet intézni. Erre lehetőség van telefonon, e-mailben, illetve a közszolgáltató cég új, időpontfoglaló rendszerén keresztül is.
2023.08.29. 12:28 |
Elindult a DEPÓNIA új, elektronikus időpontfoglaló rendszere

A DEPÓNIA Nonprofit Kft. a honlapján és a közösségi oldalán hívta fel a figyelmet arra, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodáiban történő ügyintézéshez mindenképpen időpontot kell foglalniuk az ügyfeleknek.

Ehhez a telefonos, illetve e-mailes (22/507 – 419, ugyfel@deponia.hu) jelentkezés mellett már rendelkezésre áll a DEPÓNIA honlapján elérhető új időpontfoglaló rendszer is az alábbi elérhetőségen:
https://idopontfoglalas.deponia.hu/szemelyes_ugyintezes

Itt ki kell választani az ügyfélszolgálat helyét, az intézendő ügykört (lomtalanítás, információkérés, adategyeztetés, értesítés, panaszbejelentés), az ügyintézés napját és időpontját, majd meg kell adni a nevet, a telefonszámot és az e-mail címet. A rögzített időpont lemondására, módosítására az ügyfélszolgálati telefonszámon (06-22/507-419), illetve e-mail címükön (ugyfel@deponia.hu) van lehetőség.