-
Elkészült a Géza tér felújítása
A Belváros megújult közösségi terén, a Géza nagyfejedelem téren 11 nagyobb fát, 20 lombhullató cserjét, 28 rózsát, 817 tő évelő növényt, díszfüveket és 2610 virághagymát is ültettek. A Bazilika felújítása és régészeti feltárások után kezdődhetett el a tér felújítása, ahol egy szabadtéri vitrinben az ásatáson előkerült leleteket is meg lehet nézni.
2025.04.02. -
Virágosabb lesz a megújult park
A Városgondnokság kertészei tavaly ősszel kezdték a Prohászka liget teljes felújítását. A parknak a szerkezete nem változott, minden maradt az eredeti formában, de teljesen megújult a fűfelület, ami összesen 1200 négyzetméter, felújították a sétányokat, fákat ültettek és több mint 2100 tő évelő növény is kerül a parkba. Az ültetést szerdán reggel kezdték a kertészek.
2025.04.02. -
Megújul a Bregyóban a táborépület
Az idei nyáron már egy megszépült táborépületben és modern környezetben élvezhetik majd a nyári vakációt a gyermekek a Bregyóban. Javában zajlik már a napközis tábor épületének teljes felújítása, és annak közvetlen környezete is megújul. A tábor épülete után a Bregyó vizesblokkjait újítják fel.
2025.03.19. -
Indula a könyvtár felújítása
Megkezdődött az Oskola utcai könyvtárépület felújítása, adta hírül közösségi oldalán a Vörösmarty Mihály Könyvtár, azt is jelezve, hogy a működés zavartalan a rekonstrukció ideje alatt. A március 15-i nemzeti ünnepen azonban zárva tart a bibliotéka!
2025.03.13.
Elkészült a kerékpársáv a Rákóczi út Széna tér - József utca közötti szakaszán

A hálózati fejlesztések tovább folytatódnak a Móri út felújítása és a Kiskút útja átépítése kapcsán, a Vasútállomásnál pedig új, fedett biciklitárolókat helyeznek majd ki.
„Az arra közlekedők már láthatták, hogy elkészült a Rákóczi út Széna tér és József utca közötti szakaszán a felújítás és a kerékpársáv-építés. Azért kiemelten fontos ez, mert kulcsszakaszt jelent a kerékpárutak hálózatosodásában Fehérváron. A kerékpárnak ugyanis csak akkor van valós esélye alternatívaként az autó mellett, ha a lehető legtöbb helyet lehet elérni vele külön sávon, úton.Persze, egy teljes hálózat kiépítése években és százmilliókban, ha nem milliárdokban mérhető folyamat, de dolgozunk rajta, egyszerre egy-két kisebb szakasszal. Az eddig elkészült sávokon túl, szintén uniós támogatásból a Móri út első ütemének felújítása és a Kiskút útjának átépítése is tartalmaz kerékpáros-fejlesztést is.
Leggyakrabban a holland példát szokás felhozni a kerékpáros fejlesztések kapcsán. Az azonban gyakran kimarad a példákból, hogy a hollandok a '60-as, '70-es években kezdték a maguk fejlesztéseit és saját bevallásuk szerint is évtizedekbe telt, mire kialakult az a hálózat, legfőképp pedig az a közlekedési kultúra, mely egyébkén valóban irigylésre méltó.
Dolgozunk tehát tovább, felkészülnek az új, fedett kerékpártárolók a Vasútállomáshoz.”