Érdemes ügyfélkaput nyitni az adóügyek intézéséhez

  Akinek még nincs, érdemes Ügyfélkaput nyitnia, hiszen a regisztráció mindössze néhány percig tart. Ehhez személyazonosító igazolványra és érvényes e-mail címre van szükség. Ügyfélkapun keresztül sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.
2016.11.15. 09:06 |
 Akinek még nincs, érdemes Ügyfélkaput nyitnia, hiszen a regisztráció mindössze néhány percig tart. Ehhez személyazonosító igazolványra és érvényes e-mail címre van szükség. Ügyfélkapun keresztül sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.
 
Regisztrálhat személyesen az okmányirodában, a kormányhivatal ügyfélszolgálatán, a NAV ügyfélszolgálatán valamint külképviseleteken is. Ezt követően a felhasználó a megadott e-mail címre kap az ügyfélkapu nyitásához szükséges egyszer használható aktiváló kódot. A kód a regisztrációtól számított 5 napig érvényes. Ha már rendelkezik ügyfélkapuval, de nem tud belépni fiókjába, annak több oka is lehet. Ha az aktiválás 5 napon belül nem történt meg, jelszava lejárt vagy elfelejtette a felhasználó nevet, akkor személyesen kell felkeresni valamelyik regisztrációs szervet. Ha csak a jelszavát felejtette el, az elfelejtett jelszó funkció ikonnal új jelszó kérhető. 
 
Az ügyfélkapunyitásról a nap 24 órájában részletes tájékoztatás kérhető a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központ ingyenesen hívható telefonszámán: 1818, külföldről a +36 1 371 9300 számon, e-mail címről: 1818@ugyfelvonal.hu.