Értesítést küld a személyi okmányok lejárta előtt az Ügyfélkapu

 Január végétől az Ügyfélkapu-regisztrációval rendelkezők e-mailben kapnak értesítést arról, ha személyi igazolványuk, vezetői endedélyük vagy útlevelelük érvényességi ideje a végéhez közeledik. Az értesítést három alkalommal: az érvényességi idő lejárta előtt 2 hónappal (útlevél esetén 6 hónappal), majd 1 hónappal és végül a lejárat napján kapják meg a felhasználók az Ügyfélkapu-regisztrációnál megadott e-mail címükre. A szolgáltatás ingyenes, és az Ügyfélkapu-regisztrációval rendelkező felhasználóknak automatikusan aktiválódik.

2008.01.15. 08:37 |
 Január végétől az Ügyfélkapu-regisztrációval rendelkezők e-mailben kapnak értesítést arról, ha személyi igazolványuk, vezetői endedélyük vagy útlevelelük érvényességi ideje a végéhez közeledik.

 Január végétől új szolgálatás indul a Magyarország.hu portálon: az Ügyfélkapu-regisztrációval rendelkező felhasználók automatikusan e-mail értesítést kapnak arról, ha személyi igazolványuk, vezetői engedélyük vagy útlevelük érvényességi ideje a végéhez közeledik. Az értesítést három alkalommal: az érvényességi idő lejárta előtt 2 hónappal (útlevél esetén 6 hónappal), majd 1 hónappal és végül a lejárat napján kapják meg a felhasználók az Ügyfélkapu-regisztrációnál megadott e-mail címükre.

A szolgáltatás ingyenes és lemondható

A rendszer csak azokról az okmányokról küld értesítést, amelyek lejárati ideje a nyilvántartásban megtalálható, illetve a tulajdonosnak az okmányon feltüntetett adatai megegyeznek az Ügyfélkapu-regisztrációkor megadott adatokkal. A szolgáltatás ingyenes, és az Ügyfélkapu-regisztrációval rendelkező felhasználóknak automatikusan aktiválódik. Aki mégsem szeretne élni ezzel a lehetőséggel, az az Ügyfélkapun belépve az Adatok módosítása funkció alatt lemondhatja.