-
Goodby Szabi!
A Fehérvár FC és a Bolton Wanderers FC megállapodásának értelmében távozik csapatunktól Schön Szabolcs, aki az angol harmadosztályú együttesnél folytatja pályafutását.
2024.08.03. -
Jó formában az Alba FKC
A Collagenius Kupa első napján az Alba Fehérvár KC 28-25 arányban győzte le a Moyra- Budaörs együttesét. Ma újabb megmérettetés, a szlovák rekordbajnok Iuventa Michalovce elleni meccs vár a fehérvári lányokra.
2024.08.02. -
Három gólos győzelem
Győzelemmel kezdett az Alba a Collagenius Kupában. A hazai rendezésű torna első mérkőzését a Budaörs ellen játszotta a Fehérvár a Köfém csarnokban.
2024.08.02. -
Hazai felkészülési torna
Ismét megrendezi felkészülési tornáját a fehérvári női kézilabda-csapat. A csütörtökön kezdődő háromnapos tornán nemzetközi mezőnyben bizonyíthat az Alba Fehérvár KC.
2024.08.01.
Fehérvár belvárosából indult az Oldtimer Szuperkupa
Székesfehérvár belvárosából startolt el szombaton az Oldtimer Szuperkupának, Magyarország legnagyobb veteránautós túraverseny sorozatának záró futama. A balatonlellei cél felé tartó túrán félszáznál több veterán autó vett részt. A legidősebb autó egy Citroen Traction Avant B11 volt, amit 1956-ban gyártottak.
2012.09.29. 11:26 |
Székesfehérvár belvárosából startolt el szombaton az Oldtimer Szuperkupának, Magyarország legnagyobb veteránautós túraverseny sorozatának záró futama. A balatonlellei cél felé tartó túrán félszáznál több veterán autó vett részt. A futam az idén új útvonalakat járt be, a Balaton déli partján és a somogyi lankák között vezették a gyönyörűen karbantartott „szép korú”, 1956 és 1989 között gyártott kocsikat a 230 kilométeres túra résztvevői.
A legidősebb autó - egy Citroen Traction Avant B11 - 1956-ban gördült le a gyártósorról. Korban nem sokkal marad el tőle az, a Csehországból érkező Jaguar E-Type Roadster, amely 1962 óta járja az utakat, és rendszeres résztvevője volt az idei magyar futamoknak.
A veterán kocsik között számos ismert márka képviseltette magát: egyebek között Alfa Romeo, BMW, Chevrolet, Citroen, Ferrari, Fiat, Jaguar, Mazda, Mercedes-Benz, NSU, Opel, Porsche, Skoda, Volkswagen és Volvo is volt az indulók között. Az oldtimerek menetét öt modern Ferrari sportkocsi zárta, hogy a modern autócsodák, a teljesítmény és a csúcstechnika kedvelői se maradjanak élmény nélkül.
A túra keretein belül zajló verseny nem a gyorsaságról szólt, a résztvevőknek az előírt időpontokat, átlagidőket - és sebességeket kellett mindenütt betartania a KRESZ szabályai szerint. Az ügyességi szakaszokon századmásodpercnyi pontossággal kellett teljesíteniük az előírt szintidőt, mivel minden századnyi eltérés - akár korábban, akár később érkeztek az előírt időpontnál a feladat végéhez - egy-egy hibapontot jelentett.
A veterán kocsik túráját a székesfehérvári start után Sárszentmihályon, Nádasdladányban, Balatonakarattyán, Balatonvilágoson, Siófokon, Bálványoson, Balatonlellén, Fonyódon, Lengyeltótiban, Hácson, Somogyváron és Niklán az ellenőrző pontokon, illetve a pontossági feladatok teljesítésének helyszínén kísérhették figyelemmel az érdeklődők.