-
Győzelemmel búcsúztak
A továbbjutásról már lemaradt magyar csapatok közül az Alba Fehérvár hosszabbítás után legyőzte az észt Tallinnt és győzelemmel búcsúzott a nemzetközi porondtól. Szerda este a már biztos csoportelső észt BC Kalev/Cramo gárdája látogatott Székesfehérvárra a FIBA Európa-kupa első csoportkörének utolsó fordulójában.Alba Fehérvár - Tallinn 93-90 (18-21, 21-24, 22-16, 21-21, 11-8) - hosszabbítás után
2024.11.13. -
Megszakadt a Volán remek sorozata
Nyolc nyertes meccs után szenvedett vereséget a Hydro Fehérvár AV19, szerda este a Vienna Capitals mindhárom pontot elvitte Székesfehérvárról. Hydro Fehérvár AV19 – Vienna Capitals 1–3 (0–0, 1–1, 0–2). Gólszerzők: Stipsicz, illetve Gregoire, Wallner, Hartl.
2024.11.13. -
40 éves a PSG elleni győzelem
A Videoton SC 40 évvel ezelőtti UEFA Kupa-menetelésének emléket állító programsorozat második állomását szervezték meg a Sóstói Stadionban. Ezúttal az 1984-es menetelés második fordulója kerül a középpontba.
2024.11.11. -
Kikapott az Alba Fehérvár
Az Alba Fehérvár hazai pályán kikapott a francia Le Porteltől a férfi kosárlabda Európa Kupa ötödik fordulójában, így már nem juthat tovább a következő csoportkörbe. Legközelebb az Oroszlány otthonába látogatnak a fehérváriak.
2024.11.06.
Fehérvár belvárosából indult az Oldtimer Szuperkupa
Székesfehérvár belvárosából startolt el szombaton az Oldtimer Szuperkupának, Magyarország legnagyobb veteránautós túraverseny sorozatának záró futama. A balatonlellei cél felé tartó túrán félszáznál több veterán autó vett részt. A legidősebb autó egy Citroen Traction Avant B11 volt, amit 1956-ban gyártottak.
2012.09.29. 11:26 |
Székesfehérvár belvárosából startolt el szombaton az Oldtimer Szuperkupának, Magyarország legnagyobb veteránautós túraverseny sorozatának záró futama. A balatonlellei cél felé tartó túrán félszáznál több veterán autó vett részt. A futam az idén új útvonalakat járt be, a Balaton déli partján és a somogyi lankák között vezették a gyönyörűen karbantartott „szép korú”, 1956 és 1989 között gyártott kocsikat a 230 kilométeres túra résztvevői.
A legidősebb autó - egy Citroen Traction Avant B11 - 1956-ban gördült le a gyártósorról. Korban nem sokkal marad el tőle az, a Csehországból érkező Jaguar E-Type Roadster, amely 1962 óta járja az utakat, és rendszeres résztvevője volt az idei magyar futamoknak.
A veterán kocsik között számos ismert márka képviseltette magát: egyebek között Alfa Romeo, BMW, Chevrolet, Citroen, Ferrari, Fiat, Jaguar, Mazda, Mercedes-Benz, NSU, Opel, Porsche, Skoda, Volkswagen és Volvo is volt az indulók között. Az oldtimerek menetét öt modern Ferrari sportkocsi zárta, hogy a modern autócsodák, a teljesítmény és a csúcstechnika kedvelői se maradjanak élmény nélkül.
A túra keretein belül zajló verseny nem a gyorsaságról szólt, a résztvevőknek az előírt időpontokat, átlagidőket - és sebességeket kellett mindenütt betartania a KRESZ szabályai szerint. Az ügyességi szakaszokon századmásodpercnyi pontossággal kellett teljesíteniük az előírt szintidőt, mivel minden századnyi eltérés - akár korábban, akár később érkeztek az előírt időpontnál a feladat végéhez - egy-egy hibapontot jelentett.
A veterán kocsik túráját a székesfehérvári start után Sárszentmihályon, Nádasdladányban, Balatonakarattyán, Balatonvilágoson, Siófokon, Bálványoson, Balatonlellén, Fonyódon, Lengyeltótiban, Hácson, Somogyváron és Niklán az ellenőrző pontokon, illetve a pontossági feladatok teljesítésének helyszínén kísérhették figyelemmel az érdeklődők.