-
Jönnek a Lime kerékpárok
A három éve jelenlévő roller után mától elektromos kerékpárokat is bérelhetünk a Lime rendszerén keresztül. A bérlés a rollerekkel megegyező tarifával, ugyanazon az applikáción keresztül történik, az egyetlen különbség, hogy a kerékpárokat csak a városban kijelölt több mint 170 helyszínen lehet leparkolni.
2024.07.26. -
Több hallgató a Kodón!
A ponthúzást követően, a tavalyi tendenciát folytatva idén is emelkedett a felvételt nyert hallgatók száma a Kodolányi János Egyetemen. A következő tanévben több mint 1200 fő kezdheti meg tanulmányait az intézményben alap- és mesterképzéseken Székesfehérváron, Budapesten és Orosházán.
2024.07.25. -
Lime-biciklik Fehérváron
A három éve jelenlévő roller után mától elektromos kerékpárokat is bérelhetünk a Lime rendszerén keresztül. A bérlés a rollerekkel megegyező tarifával, ugyanazon az applikáción keresztül történik.
2024.07.26. -
Folyamatosan locsolnak
Hosszú ideje jelentős csapadék nélkül telik a nyár. Székesfehérvár fáira, növényeire a nagy szárazságban még jobban odafigyel a Városgondnokság. Minden nap locsolókocsival járják a várost, hogy a zsákos fákat öntözzék.
2024.07.26.
Halaszthatatlan a fejlesztés a MÁVCARGO-nál
A közelmúltban rendezte meg Budapesten hagyományos Fuvarozói Fórumát a MÁV Rt Árufuvarozási Üzletága. A cég vezetősége novemberben több nagyvárosban újabb fórumokat szervezett, Székesfehérváron a Gellért Hotelben kedden délelőtt találkozott a cég ügyfeleivel. A MÁVCARGO minden ősszel tájékoztatja partnereit az aktuális kérdésekről és az elmúlt évben végzett tevékenységről. A tájékoztatón elhangzott, hogy halaszthatatlanná vált a fejlesztés - emelte ki Horváth Zsolt Csaba a MÁV Rt. Árufuvarozási Üzletág igazgatója.
A közelmúltban rendezte meg Budapesten hagyományos Fuvarozói Fórumát a MÁV Rt Árufuvarozási Üzletága. A cég vezetősége novemberben több nagyvárosban újabb fórumokat szervezett, ennek keretén belül találkoztak kedden ügyfeleikkel Székesfehérváron a Gellért Hotelben. A MÁVCARGO minden ősszel tájékoztatja partnereit az aktuális kérdésekről és az elmúlt évben végzett tevékenységről.
Az Európai Uniós csatlakozásnak köszönhetően 2004-től vasúti verseny alakult ki. Az úgynevezett pályavasúti liberalizáció új üzletpolitikára ösztönözte a MÁV-ot. Megszűnt a monopolhelyzet, nagyobb hatékonyságra és jobb szolgáltatásra van szükség - hangzott el a tájékoztatón. Halaszthatatlanná vált a fejlesztés - emelte ki Horváth Zsolt Csaba a MÁV Rt. Árufuvarozási Üzletág igazgatója. Mindehhez azonban komoly anyagi fedezet szükséges, amit kormányzati valamint EU-s támogatásokból és saját erőből teremt meg a MÁV.