-
ARAK érmek Szolnokról
Az olimpia árnyékában az utánpótlás atléták, a jászsági megyeszékhelyen döntöttek az U20 és U23 korosztály bajnoki helyezésiről. A nyári kánikulában lebonyolított megmérettetésen kilenc érem mellett, ugyanennyi 4-8. helyezés került az ARAK tarsolyába. Az érmes és döntős eredményeket elért atléták edzői Varga Tamás, Olasz Tamás és Tölgyesi Előd voltak.
2024.07.29. -
Remivel kezdett a Vidi
Kecskeméten kezdte az új szezont a Fehérvár FC, a csapat számos helyzetet dolgozott ki és a 69. percben a győztes gólt is megszerezhette volna, ha a VAR nem ítél lest Gradisar találatánál. Kecskeméti TE - Fehérvár FC 0-0
2024.07.28. -
Legyél versenybíró!
A 2024/2025-ös szezon előtt is indul képzés új versenybírók részére, Székesfehérváron extra előzetes felkészítéssel. Munkájukat a Magyar Jégkorong Szövetség Versenyirodája felügyeli, így az új versenybírók képzését és vizsgáztatását is ők végzik.
2024.07.24. -
Irány Azerbajdzsán
Nemzetközi mérkőzés vár a Vidire csütörtök este. A csapat Azerbajdzsánba látogat, ahol az azeri bajnokság legutóbbi negyedik helyezettje, a Számkájit vár rájuk a Konferencia-liga selejtezőjében.
2024.07.24.
Idén is ezreket érdekelt a JSI-Kupa autóverseny
Ahogy azt a korábbi 11 évben már megszokhatták az autósport iránt érdeklődők: ha május elseje, akkor JSI-Kupa. Az amatőr rallye-sprint autóversenyt minden évben valamely nagyobbacska fehérvári parkolóban rendezik, idén a Seregélyesi úti körforgalom mellett található áruház aszfalt-parkja szolgáltatott helyszínt a 12. viadalnak. Délelőtt 10 óra előtt szép számmal gyülekeztek a versenyzők és gépeik, volt aki igazi versenyautóval, akadt aki már utolsó pöffenéseit hallató vassal érkezett. Volt aki csupán a buli kedvéért nevezett a megmérettetésre, de a többség adrenalin-határaik, volántekergető-képességük, s autójuk strapabírósági mutatójának feltérképezése céljából ült a vezetőülésbe.
2007.05.03. 02:38 |
Ahogy azt a korábbi 11 évben már megszokhatták az autósport iránt érdeklődők: ha május elseje, akkor JSI-Kupa. Az amatőr rallye-sprint autóversenyt minden évben valamely nagyobbacska fehérvári parkolóban rendezik, idén a Seregélyesi úti körforgalom mellett található áruház aszfalt-parkja szolgáltatott helyszínt a 12. viadalnak. Délelőtt 10 óra előtt szép számmal gyülekeztek a versenyzők és gépeik, volt aki igazi versenyautóval, akadt aki már utolsó pöffenéseit hallató vassal érkezett. Volt aki csupán a buli kedvéért nevezett a megmérettetésre, de a többség adrenalin-határaik, volántekergető-képességük, s autójuk strapabírósági mutatójának feltérképezése céljából ült a vezetőülésbe. (kép: duen.hu)
A JSI-Kupákon térképre, itinerre általában nincs szükségük a versenyzőknek – a bevásárlások alkalmával megismert parkolóban autógumikkal övezett pályán kell haladni – mégis előfordult, hogy az egyik igen ígéretesen kanyargó Suzuki sofőrje kétszer is kihagyta a visszafordítónak nevezett nehézségi objektumot… Az autóknak és vezetőiknek egy futamban két kört kellett teljesíteniük a kijelült pályán, így mintegy 1500 méteren versengtek az indulók az idővel, s a percek és másodpercek segítségével vetélytársaikkal. Összesen nyolc kategóriában gurulhattak rajthoz a viaskodni vágyó „ámátőrök”, az utcai autóknál, és az épített járműveknél is 800, 1300, 1600, és 1600 ccm feletti hengerűrtartalommal bíró négykerekűek versenyezhettek.
A JSI-Kupa hagyományosan minden évben a márkakereskedők összevetésével indul, majd eztán csapnak a lóerők közé a próbálkozók. A kategóriák első három helyezettje serleg-díjazásban részesült, így az épített autók legkisebb teljesítményű csoportjában a Trabanttal rajthoz álló Fehér János, az 1300-asoknál a Suzukis Fülöp Ákos, az 1600-asoknál a Hondával versenyző Nagy Gábor, míg a legnagyobb autók viadalában a Volkswagen Golfos Pathy László örülhetett a kupának. Az N-es autóknál Nagy Péter Trabanttal, Takács Károly Suzukival, Vajkovics Károly Fiattal, Erdősi Tamás pedig egy Renault Clioval zsebelte be a kategóriagyőzelmet, de igazán az abszolút viadal győztese örülhetett. A Fiatot kormányzó Vajkovics Károly tönkreverve a több mint nyolcvanfős mezőnyt, a három futam időeredményei alapján majd’ tizenkilenc másodpercet verve az ezüstérmesre nyerte a 2007-es JSI Vándorkupát, megelőzve a Trabantos Fehér Jánost, és a Suzukis Takács Károlyt.
A JSI-Kupákon térképre, itinerre általában nincs szükségük a versenyzőknek – a bevásárlások alkalmával megismert parkolóban autógumikkal övezett pályán kell haladni – mégis előfordult, hogy az egyik igen ígéretesen kanyargó Suzuki sofőrje kétszer is kihagyta a visszafordítónak nevezett nehézségi objektumot… Az autóknak és vezetőiknek egy futamban két kört kellett teljesíteniük a kijelült pályán, így mintegy 1500 méteren versengtek az indulók az idővel, s a percek és másodpercek segítségével vetélytársaikkal. Összesen nyolc kategóriában gurulhattak rajthoz a viaskodni vágyó „ámátőrök”, az utcai autóknál, és az épített járműveknél is 800, 1300, 1600, és 1600 ccm feletti hengerűrtartalommal bíró négykerekűek versenyezhettek.
A JSI-Kupa hagyományosan minden évben a márkakereskedők összevetésével indul, majd eztán csapnak a lóerők közé a próbálkozók. A kategóriák első három helyezettje serleg-díjazásban részesült, így az épített autók legkisebb teljesítményű csoportjában a Trabanttal rajthoz álló Fehér János, az 1300-asoknál a Suzukis Fülöp Ákos, az 1600-asoknál a Hondával versenyző Nagy Gábor, míg a legnagyobb autók viadalában a Volkswagen Golfos Pathy László örülhetett a kupának. Az N-es autóknál Nagy Péter Trabanttal, Takács Károly Suzukival, Vajkovics Károly Fiattal, Erdősi Tamás pedig egy Renault Clioval zsebelte be a kategóriagyőzelmet, de igazán az abszolút viadal győztese örülhetett. A Fiatot kormányzó Vajkovics Károly tönkreverve a több mint nyolcvanfős mezőnyt, a három futam időeredményei alapján majd’ tizenkilenc másodpercet verve az ezüstérmesre nyerte a 2007-es JSI Vándorkupát, megelőzve a Trabantos Fehér Jánost, és a Suzukis Takács Károlyt.