Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban december 22-e és január 6-a között

A székesfehérvári Polgármesteri Hivatal téli igazgatási szünetet tart 2022. december 22. és 2023. január 6. napja között. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a közleményben ismertetett kivételeken kívül – a személyes, az elektronikus és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.
2022.12.23. 08:03 |
Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban december 22-e és január 6-a között

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 640/2022. (XI. 18.) számú határozatával 2022. december 22. – 2023. január 6. napja közötti időtartamra Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálati helyiséget is – a személyes és a telefonos ügyfélfogadás az alábbi kivételekkel szünetel:

Kizárólag telefonos kapcsolattartással 

címregiszter ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon a 70/6699-262-es telefonszámon biztosítjuk:

  • 2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig
  • 2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig
  • 2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig
  • 2023. január 4. (szerda) 8.00-16.00 óráig
  • 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig

-  általános igazgatási (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon és telefonszámokon biztosítjuk:

  • 2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig – telefonszám: 70/3936-729
  • 2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig – telefonszám: 70/6699-260
  • 2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig – telefonszám: 70/6699-260
  • 2023. január 4. (szerda) 8.00-16.00 óráig – telefonszám: 70/6699-083
  • 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig – telefonszám: 70/6699-083

- szociális ügyekben az ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon a 70/6699-199-es telefonszámon biztosítjuk:

  • 2022. december 23. (péntek) 8.00-12.00 óráig
  • 2022. december 28. (szerda) 8.00-16.00 óráig
  • 2022. december 30. (péntek) 8.00-12.00 óráig
  • 2023. január 4. (szerda) 8.00-16.00 óráig
  • 2023. január 6. (péntek) 8.00-12.00 óráig

Személyes és telefonos ügyfélkapcsolattal:

anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira –
az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-199-es telefonszámon biztosítjuk.

Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-199-es telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu elektronikus levelezési címen foglalható.

A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a folyamatosság fenntartása és a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2023. január 9. napjától (hétfő) 2023. január 20. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartunk.