-
Forgalomkorlátozás keddtől
Ahogy arról hírt adtunk, sajnos komoly műszaki beavatkozásra van szükség a Mártírok útja – Seregélyesi út csomópontban, a szennyvízcsatorna-gerincvezetéken. Emiatt jelentős forgalomkorlátozásokat vezetnek be november 26-án, keddtől!
2024.11.22. -
Lakossági fórum a Szedresen
Közös lakossági fórumot szervez november 26-án, kedden 17.00 órától a Vörösmarty Mihály Általános Iskolában dr. Kovács Zsoltné és Szontaghné Kovács Erika önkormányzati képviselő. A tájékoztatón jelen lesz dr. Cser-Palkovics András polgármester is.
2024.11.22. -
Sávlezárás a Mártírok útján!
Ahogy arról hírt adtunk, meghibásodott a szennyvízcsatorna-gerincvezeték a Mártírok és a Seregélyesi út csomópontjában. A szakemberek a hétfői útlezárást követően megvizsgálták a problémás szakaszt. Mint kiderült – és ahogy arra a reggeli esőzés is ráerősített –, az előzetesen feltételezettnél komolyabb beavatkozásra van szükség.
2024.11.20. -
Fogadóórát tart Végh Annamária
A megyei irodában tart fogadóórát csütörtökönként Végh Annamária önkormányzati képviselő.
2024.11.20.
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 27. és január 1. között
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 568/2023. (IX. 22.) számú határozatával 2023. december 27. – 2024. január 1. napja közötti időtartamra Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálati helyiséget is – a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Az igazgatási szünet időtartama alatt rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében
2023. december 27-én (szerdán) 8.00-16.00 óra között, valamint
2023. december 29-én (pénteken) 8.00-12.00 óra között
az alábbi ügyekben telefonos ügyeleti elérhetőséget biztosítunk:
- az Anyakönyvi és Címregiszter Iroda feladatkörét érintő „KCR” ügyekben a 70/6699-262-es telefonszámon,
- az Igazgatási Iroda feladatkörét érintő „általános igazgatási” (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben a 70/6699-035-ös telefonszámon,
- az Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő szociális ügyekben a 70/6699-199-es telefonszámon.
Anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet valamennyi munkanapján (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon biztosítjuk.
A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2024. január 2. napjától (kedd) 2024. január 5. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartunk.
Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu elektronikus levelezési címen foglalható.