Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 27. és január 1. között

Igazgatási szünet lesz a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban 2023. december 27. és 2024. január 1. napja között. Ennek időtartama alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. A telefonos ügyeleti elérhetőségekről az alábbi közleményben adunk tájékoztatást.
2023.12.21. 07:55 |
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 27. és január 1. között

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 568/2023. (IX. 22.) számú határozatával 2023. december 27. – 2024. január 1. napja közötti időtartamra Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálati helyiséget is – a személyes ügyfélfogadás szünetel.

Az igazgatási szünet időtartama alatt rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében
2023. december 27-én (szerdán) 8.00-16.00 óra között, valamint
2023. december 29-én (pénteken) 8.00-12.00 óra között
az alábbi ügyekben telefonos ügyeleti elérhetőséget biztosítunk:

  • az Anyakönyvi és Címregiszter Iroda feladatkörét érintő „KCR” ügyekben a 70/6699-262-es telefonszámon,
  • az Igazgatási Iroda feladatkörét érintő „általános igazgatási” (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben a 70/6699-035-ös telefonszámon,
  • az Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő szociális ügyekben a 70/6699-199-es telefonszámon.

Anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet valamennyi munkanapján (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon biztosítjuk.

A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2024. január 2. napjától (kedd) 2024. január 5. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartunk.

Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu elektronikus levelezési címen foglalható.

Közlemények

  1. Hétfőn és kedden egyes vonatok módosított menetrend szerint közlekednek

    Pályakarbantartási munkák miatt július 15-én és július 16-án, valamint augusztus 14-15. között a 30a Budapest - Székesfehérvár vasútvonalon egyes vonatok módosított menetrend szerint közlekednek – tájékoztatott közleményben a MÁV-START Zrt.

    2024.07.13.
  2. Áramszünet lesz Felsővárosban

    Az E.ON tájékoztatása szerint, az általuk a szolgáltatás minőségének javítása miatt végzett munkákhoz kapcsolódóan július 16-án, kedden a Fáy András lakótelep, illetve a Kertalja utca környékén is több ingatlant érintően lesz áramszünet.

    2024.07.12.
  3. Hőségriasztás meghosszabítva

    Az Országos Tisztifőorvos a korábban elrendelt hőségriasztást 2024. július 18-án, csütörtökön 24.00 óráig meghosszabbította. Székesfehérváron is megtette a szükséges intézkedéseket az önkormányzat: összegyűjtve elérhető az ivókutak listája, vízvételre alkalmassá tették a közterületi tűzcsapokat, és klimatizált helyiségek is várják a fehérváriakat a hőségben. 

    2024.07.12.
  4. Parkfenntartási munkálatokat végeznek szombaton a kórház parkolójában

    2024. július 13-án, szombaton a Városgondnokság Parkfenntartási csoportja a kórház parkolójában és a Hunyadi utcában növényápolási munkát végez. A biztonságos munkavégzés és a kőfelverődések elkerülésének érdekében pénteken késő estétől szombaton kora délelőttig lezárják a parkolót.

    2024.07.12.