Inkább bringázz! - rendhagyó kampány indult a kerékpározás népszerűsítésére

Rendhagyó módon alakul idén a Bringázz a munkába! kampány. A koronavírus-járvány okozta helyzet átírta a kezdeményezés szlogenét, amely 2020-ban így hangzik: HA MENNED KELL VALAHOVA, INKÁBB BRINGÁZZ! A Magyar Kerékpárosklub arra buzdít, hogy a munkába járáson kívül bárhova is tartunk, válasszuk a kerékpárt, ha tehetjük!
2020.07.27. 10:55 |
Inkább bringázz! - rendhagyó kampány indult a kerékpározás népszerűsítésére

A biciklizés az egyik legegészségesebb módja a közlekedésnek és a szabadidő hasznos eltöltésének, segíti a fizikai és lelki működésünket, erősíti az immunrendszerünket, szabadságérzetet ad és oldja a stresszt.

Számos előnyt élvezünk, ha a környezetbarát kerékpárt választjuk: könnyebb másoktól védőtávolságot tartanunk, nem kell a dugóban ülnünk és parkolóhelyet keresnünk, és tisztul a városok levegője.

A Magyar Kerékpárosklub által indított Bringázz a munkába! kampányba több tízezren kapcsolódtak be az elmúlt évek során.

A koronavírus-járvány átírta a 2020-as év üzenetét. A kezdeményezés eredeti célja változatlanul az, hogy minél többen pattanjanak nyeregbe, próbálják ki és szeressék meg a biciklizést. A járványvédelmi intézkedések, a megszűnt munkahelyek vagy az otthon végzett munka miatt most nem lehet mindenkit munkába kerékpározásra biztatni, ezért a kampányt is módosították, melynek idei szlogene: HA MENNED KELL VALAHOVA, INKÁBB BRINGÁZZ! Az üzenet szerint, ha csak tehetjük, munkába, boltba, gyógyszertárba járáshoz, utazáshoz, sportoláshoz, vagy ahová éppen mennünk kell, válasszuk a kerékpárt!

A rendhagyó kampányról a https://www.bringazzamunkaba.hu/ oldalon olvashatunk további részleteket. Az eseményekről, tippekről és érdekességekről a Bringázz a munkába! kampány Facebook-oldalát érdemes felkeresni.