Ismét bővült a személyesen intézhető ügyek köre a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán

A járvány enyhülésére való tekintettel bővül a személyesen intézhető ügyek köre a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban. Július 12-től a Kossuth Lajos utcai Ügyfélszolgálaton – kizárólag előre egyeztetett időpontban, szerdán és pénteken – személyesen intézhetik a fehérváriak a Hatósági Főosztály Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő valamennyi ügyet.
2021.07.14. 08:54 |
Ismét bővült a személyesen intézhető ügyek köre a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán

A többi szervezeti egység tekintetében marad továbbra is a telefonos és az elektronikus ügyintézés lehetősége.

A Polgármesteri Hivatal legtöbb szervezeti egységében továbbra sincs személyes ügyfélfogadás, az ügyintézés telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között.

A Kossuth utca 4. szám alatti Ügyfélszolgálaton – kizárólag telefonon és elektronikus levelezés útján (e-mail kapcsolat) előre egyeztetett időpontban – mostantól személyesen is intézhetik a fehérváriak a Hatósági Főosztály Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő valamennyi ügyet szerdánként 8-12 óra és 13-18 óra között, valamint pénteki napokon 8-12 óra között.

Továbbra is heti három napon lehetséges a telefonos ügyfélfogadás is, az alábbi időpontokban:
hétfői napokon: 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között
szerdai napokon: 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között
pénteki napokon: 8.00-12.00 óra között

Az ügyfélszolgálaton intézhető ügyekben időpont foglalható:
- a (22) 537-200-as telefonszámon
- az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen.

Az elektronikus ügyintézés továbbra is korlátozásmentesen érhető el.