-
Igazgatási szünet
Igazgatási szünetet tartanak a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban 2025. december 22. és 2026. január 4. napja között. Ennek időtartama alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. A Hivatal működési rendjéről és elérhetőségéről az alábbi közleményben tájékoztatjuk a lakosságot.
2025.12.17. -
Elkészült az új kishíd
December 17-én, szerdán reggel nyitják meg a gépjármű-, és a gyalogos forgalom előtt az útszakaszt. Az Aradi utca veszprémi vasútvonal melletti szakaszán található csőátereszt korábban állagromlás miatt biztonsági okokból kellett lezárni a gépjárműforgalom elől, majd bontási és építési munkák alatt gyalogosan sem lehetett használni azt.
2025.12.16. -
Ünnepi nyitvatartás a Széphőnél
A Széphő Zrt. ügyfélszolgálat decemberi és januári nyitvatartási ideje módosul az ünnepek alatt. Az új évben az első nyitvatartási nap január 5-e hétfő lesz.
2025.12.15. -
Feloldották a látogatási tilalmat
Feloldották mától az egy hete, december 8-án bevezetett, ideiglenes látogatási tilalmat a Hosszúsétatéri Idősek Otthonában, így a hozzátartozók újra látogathatják az otthon lakóit. A korlátozás bevezetésére a jelentős számú megbetegedés miatt volt korábban szükség.
2025.12.15.
Július 10-én költözik a Malom utcába a fehérvári okmányiroda
A Fejér Megyei Kormányhivatal Székes- fehérvári Járási Hivatalának a fehérvári Koch László utca 4/b szám alatt működő okmányirodáját - az épület felújítása miatt - július 10-én kezdik költöztetni a fehérvári, Malom u. 1. szám alatti „Tiszti klub” épületébe. Július 10-én és július 13-án nem lesz ügyfélfogadás, ezeken a napokon az ügyfeleket a Székesfehérvár, Piac tér 10. szám alatti kormányablak 8-tól 20 óráig fogadja.
2015.06.15. 15:38 |
A Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatalának a fehérvári Koch László utca 4/b szám alatt működő okmányirodáját - az épület felújítása miatt - július 10-én kezdik költöztetni a fehérvári, Malom u. 1. szám alatti „Tiszti klub” épületébe. Az okmányiroda átköltöztetése miatt július 10-én, pénteken és július 13-án, hétfőn nem lesz ügyfélfogadás. Ezeken a napokon az ügyfeleket a Székesfehérvár, Piac tér 10. szám alatti kormányablak 8-tól 20 óráig fogadja.
Felhívják a figyelmet arra, hogy a Székesfehérvári Kormányablakban korlátozott az ügyek intézésének lehetősége, kész okmányok kiadására, vállalkozói ügyek, gépjármű hatósági ügyintézés, valamint hazatelepítés és külföldre történő kitelepülés ügyek intézésére, nincs lehetőség. Ezen ügytípusok 2015. július 14-én már intézhetőek lesznek az okmányirodában, a Malom utcai, új helyszínen.

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében tájékoztatják az állampolgárokat a környező településeken működő kormányablakok elérhetőségéről és ügyfélfogadási idejéről:
Abai Kormányablak – Aba, Rákóczi u. 12. ; telefon: 795-311, 795-313
Polgárdi Kormányablak – Polgárdi, Batthyány u. 132.; telefon: 795-316, 795-317
Ügyfélfogadási idő az abai és polgárdi kormányablakban:
hétfőn 7,00 – 17,00 óráig
kedden 8,00 – 16,00 óráig
szerdán 8,00 – 16,00 óráig
csütörtökön 8,00 – 18,00 óráig
pénteken 8,00 – 16,00 óráig
hétfőn 7,00 – 17,00 óráig
kedden 8,00 – 16,00 óráig
szerdán 8,00 – 16,00 óráig
csütörtökön 8,00 – 18,00 óráig
pénteken 8,00 – 16,00 óráig
A fehérvári okmányiroda várhatóan 2015. október végéig fogadja az ügyfeleket az ideiglenes helyszínen. A Malom u. 1. szám alatti épület nem akadálymentesített, ezért kérik, hogy a mozgáskorlátozott ügyfelek Fehérváron inkább a Piac téri, illetve a polgárdi vagy az abai kormányablakot keressék fel, ahol biztosított az akadálymentes bejutásuk, ügyintézésük.
Az okmányiroda épületének felújításáig az ügyfelek megértését, türelmét kérik.
Mindent az Okmányirodáról
Mindent az Okmányirodáról