-
Harminc éve együtt
Különleges jubileumot ünnepeltek a Fejér Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon. Három tűzoltó – akik 1994 novemberében együtt kezdtek Székesfehérváron – harminc év elismerését vehetett át. Hadlaczki István tűzoltó alezredes kiemelt főelőadóként, Róth Antal tűzoltó őrnagy főelőadóként, ma már a katasztrófavédelmi műveleti szolgálat kötelékében szolgál, Nagy István tűzoltó főtörzsőrmester pedig a vármegyeszékhely tűzoltóságának gépjárművezetője.
2024.11.23. -
Húsz riasztás a tűzoltóknak
Az éjszakai havazás miatt húsz helyszínen avatkoztak be Fejér vármegye tűzoltói november 22-én, pénteken reggel 8 óráig.
2024.11.22. -
Rendőrkézen a fehérvári díler
A konyhaszekrényben és egy dobozban tárolt marihuánát nem, de a gázcsőre lógatott adagot titkolta a rendőrök előtt a 29 éves díler. A gyanúsított a rendőröknek végül beismerte tettét.
2024.11.21. -
Elektromos BMW-kel erősítenek
Új elektromos BMW-t kapott a rendőrség. Az autóból Fejér vármegyébe is jutott, de hogy pontosan melyik osztály egyenruhásai használják majd, egyelőre nem tudni.
2024.11.14.
Két daruval emelték meg a buszt Székesfehérváron
Gyakorlatot tartott a katasztrófa- védelmi kirendeltség a székesfehérvári hivatásos tűzoltóknak. A tovább- képzésen az autóbuszokat, tehergépjárműveket érintő baleseteknél előforduló műszaki mentési, daruzási feladatokat gyakoroltak a tűzoltók.
2015.06.22. 15:25 |
Gyakorlatot tartott a katasztrófavédelmi kirendeltség a székesfehérvári hivatásos tűzoltóknak. A továbbképzésen az autóbuszokat, tehergépjárműveket érintő baleseteknél előforduló műszaki mentési, daruzási feladatokat gyakoroltak a tűzoltók.
A gyakorlathoz a Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. egy leselejtezett Ikarus 280-as csuklós autóbuszt biztosított. A közlekedési társaság Börgöndi úti telephelyén a Faun Tadano ATF 60-4 daruval kétféleképpen – a tetején, majd az alváznál átkötve - emelték meg a körülbelül tíz tonnás, motor nélküli busz első felét.
A képzésen részt vett a katasztrófavédelem tatabányai hivatásos tűzoltó-parancsnokság daruja is, amely a fehérváriak feladata után az autóbusz hátsó részét emelte a magasba, majd eresztette vissza. Ezt követően a két daru együtt emelte meg a csuklós járművet, és helyezte át az emelőgépek túlsó oldalára.
A képzés zárásaként a tatabányai hivatásos tűzoltók bemutatták az emelve vontatást, majd a székesfehérváriak az úgynevezett „Vetter” emelőpárnákkal emelték meg a busz középső tengelyét.