Kormányablak Fehérváron - 3000 ügyfél, 6000 megoldott ügy

 A székesfehérvári Kormányablak első hat havi munkáját is értékelte Dr. Dorkota Lajos kormánymegbízott: mint mondta a fehérvári irodában, a mai napig közel 3000 ügyfélnek segítettek és több mint 6000 ügyet oldottak meg. A leggyakrabban előforduló ügyfajták az ügyfélkapu létesítése, a családtámogatási ellátások folyósítása iránti eljárás megindítása volt, azonban Székesfehérváron nagyon sok az egyéni vállalkozókkal kapcsolatos ügyintézés is.
2011.06.29. 07:47 |
 A székesfehérvári Kormányablak első hat havi munkáját is értékelte Dr. Dorkota Lajos kormánymegbízott: mint mondta a fehérvári irodában, a mai napig közel 3000 ügyfélnek segítettek és több mint 6000 ügyet oldottak meg. A leggyakrabban előforduló ügyfajták az ügyfélkapu létesítése, a családtámogatási ellátások folyósítása iránti eljárás megindítása volt, azonban Székesfehérváron nagyon sok az egyéni vállalkozókkal kapcsolatos ügyintézés is.
 
 Dorkota Lajos a Fejér Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja sikeresnek ítélte a hivatal működésének első fél évét. A lakosság visszajelzése is pozitív, hisz, mint mondja, az ügyintézések ideje is lerövidült. Azért, hogy ez a jövőben is így maradjon 2013. január elsejétől járási kormányhivatalokat szeretnének létrehozni.
 
 Márciustól egyébként két új ügykörrel is bővültek az integrált ügyfélszolgálati irodák hatáskörei, az állampolgársági kérelmek átvételével és az Új Széchenyi Tervvel kapcsolatos tájékoztatási feladatokkal. Az ügyfélszolgálatokon továbbra is 8 és 20 óra között intézik az állampolgárok ügyeit. A kormányablakban személyesen megjelenő ügyfelek a jövőben is tájékozódhatnak arról, hogy az ügyük mikor, hogyan és melyik hatóságnál intézhető, illetve felvilágosítást kapnak azzal kapcsolatban, hogy az adott ügyben milyen kérelmet, formanyomtatványt szükséges beadni. Az ügyfélszolgálat munkatársai segítenek a formanyomtatványok kitöltésében, és a csatolandó dokumentumok ellenőrzésében is.