Középpontban a fogyasztóknak kínált szolgáltatások

A 2010 októberében alakult Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület létrehozását az a felismerés vezette, hogy – Nyugat-Európa és az USA mellett – hazánkban is létjogosultsága van egy professzionális fogyasztóvédelmi szervezetnek. A Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület többek között olyan szolgáltatásokat kínál, mint fogyasztói tanácsadás vagy tesztmagazin.
2015.09.15. 15:47 |
A 2010 októberében alakult Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület létrehozását az a felismerés vezette, hogy – Nyugat-Európa és az USA mellett – hazánkban is létjogosultsága van egy professzionális fogyasztóvédelmi szervezetnek. A Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület többek között olyan szolgáltatásokat kínál, mint fogyasztói tanácsadás vagy tesztmagazin.
Nyugat-Európa meghatározó fogyasztóvédelmi civil szervezetei Németországtól, Belgiumon át, Nagy-Britanniáig jól felépített üzleti modell szerint, szinte azonos szolgáltatásokkal működnek. A Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület megalakításának célja egy hasonló alapokon nyugvó hazai szervezet létrehozása volt. A hat évvel ezelőtt alapított szervezet olyan professzionális fogyasztóvédelmi szolgáltatásokat nyújt a fogyasztóknak, mint a fogyasztói tanácsadás szakképzett jogász szakembergárdával, a fogyasztók mindennapi vásárlásaihoz, ügyintézéséhez jelentős segítséget nyújtó internetes oldal, valamint a vásárlói klub, melynek keretében a tagok kedvezményesen vásárolhatnak.
 
Olaszországban, Portugáliában, Spanyolországban és Brazíliában is ebben a rendszerben működik a meghatározó fogyasztóvédelmi szervezet, a tagok száma mindenhol meghaladja a 250.000-et, Portugáliában pedig megközelíti már a 400.000-et is. A Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület számára a fogyasztó áll a középpontban. A szervezet munkatársai igyekeznek a problémáit a legrövidebb időn belül, a leghatékonyabban megoldani.
 
További részletes információt a Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület hivatalos honlapján találhatnak.