-
Elkészült a Géza tér felújítása
A Belváros megújult közösségi terén, a Géza nagyfejedelem téren 11 nagyobb fát, 20 lombhullató cserjét, 28 rózsát, 817 tő évelő növényt, díszfüveket és 2610 virághagymát is ültettek. A Bazilika felújítása és régészeti feltárások után kezdődhetett el a tér felújítása, ahol egy szabadtéri vitrinben az ásatáson előkerült leleteket is meg lehet nézni.
2025.04.02. -
Virágosabb lesz a megújult park
A Városgondnokság kertészei tavaly ősszel kezdték a Prohászka liget teljes felújítását. A parknak a szerkezete nem változott, minden maradt az eredeti formában, de teljesen megújult a fűfelület, ami összesen 1200 négyzetméter, felújították a sétányokat, fákat ültettek és több mint 2100 tő évelő növény is kerül a parkba. Az ültetést szerdán reggel kezdték a kertészek.
2025.04.02. -
Megújul a Bregyóban a táborépület
Az idei nyáron már egy megszépült táborépületben és modern környezetben élvezhetik majd a nyári vakációt a gyermekek a Bregyóban. Javában zajlik már a napközis tábor épületének teljes felújítása, és annak közvetlen környezete is megújul. A tábor épülete után a Bregyó vizesblokkjait újítják fel.
2025.03.19. -
Indula a könyvtár felújítása
Megkezdődött az Oskola utcai könyvtárépület felújítása, adta hírül közösségi oldalán a Vörösmarty Mihály Könyvtár, azt is jelezve, hogy a működés zavartalan a rekonstrukció ideje alatt. A március 15-i nemzeti ünnepen azonban zárva tart a bibliotéka!
2025.03.13.
Megnyitották - újra lehet közlekedni a Palotai úti Gaja-hídon
Hétfőn délután, az előre megadott határidő szerint megnyitották a forgalom előtt a Gaja-hidat, így jelentősen enyhülnek a torlódások a Móri út, Malom utca kereszteződésben és a Zichy ligetnél. A híd felújítása tovább folytatódik, azonban ezek a munkák már nem befolyásolják a gépjárműforgalmat.
2017.08.14. 14:56 |

Június 17-e óta volt lezárva a Palotai úton a Gaja-híd, melynek felújításával már nem lehetett tovább várni, mert rendkívül rossz állapotban volt a szerkezet. A 60-as években történt szélesítésekor az építéshez képest más technológiát alkalmaztak, és emiatt olyan hosszirányú repedések voltak a hídon, hogy a korrózió is sokkal nagyobb volt, mint ahogyan kívülről az látszott. Csorna László, a C és R Közlekedésépítő Kft. ügyvezetője elmondta, hogy hosszabbított műszakokban dolgoztak, hogy a lehető leghamarabb végezzenek és vissza lehessen engedni a forgalmat a hídra.