-
Igazgatási szünet
Igazgatási szünetet tartanak a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban 2025. december 22. és 2026. január 4. napja között. Ennek időtartama alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. A Hivatal működési rendjéről és elérhetőségéről az alábbi közleményben tájékoztatjuk a lakosságot.
2025.12.19. -
Parkolás az ünnepek alatt
2025. december 23-tól 2026. január 4-ig lesz díjmentes a parkolás Székesfehérváron az I-es, II-es és III-as övezetben. A történelmi belvárosban ebben az időszakban is szükséges az érvényes engedélyek megléte, illetve díjköteles a várakozás.
2025.12.19. -
Így lesz nyitva a téli szünetben a piac, az uszoda, a Kori Liget és a Bregyó
December 24-én is korcsolyázhatunk a Kori Ligetben, sőt a városi uszoda és a piac is nyitva lesz aznap délig. Az alábbiakban olvasható, melyik közintézmény miként lesz nyitva a következő időszakban.
2025.12.18. -
Karácsonyi és újévi hulladékszállítás
A Depónia tájékoztatásából kiderül, hogyan alakul a hulladékszállítás rendje Székesfehérváron karácsony és újév környékén, mely napokon marad változatlan a menetrend, mikor pótolják az újévi ürítést, és mikor érdemes kikészíteni a fenyőfákat a ház elé.
2025.12.18.
MEKH: használjuk a telefonos és online ügyfélszolgálatokat!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal felhívja az energia- és közműszolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók figyelmét, hogy lehetőség szerint a telefonos, az írásos, illetve az online ügyintézést használják, és így tartsák a kapcsolatot a szolgáltatókkal.
2020.03.16. 14:52 |
Számos közműszolgáltató döntött, dönt úgy a napokban, hogy tekintettel az egészségügyi veszélyhelyzetre, az ügyfelek és a munkatársak egészsége és biztonsága érdekében személyes ügyfélszolgálatait ideiglenesen felfüggeszti. Az óvintézkedések ellenére a szolgáltatók világos célja, hogy továbbra is zavartalanul kiszolgálják ügyfeleiket és biztosítsák a szolgáltatások zavartalan működését.
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!