-
Hulladékudvarok és ügyfélszolgálatok ünnepi nyitvatartása a Depóniánál
December 23-án hétfőn 7:00-19:00-ig tart nyitva a Depónia székesfehérvári ügyfélszolgálati irodája, 2024. december 24. - 2025. január 01. között pedig minden ügyfélszolgálat zárva lesz. A székesfehérvári hulladékudvarok zárva lesznek december 24-én, december 25-én, és december 26-án, valamint 2025 január 1-jén is.
2024.11.25. -
Forgalomkorlátozás keddtől
Ahogy arról hírt adtunk, sajnos komoly műszaki beavatkozásra van szükség a Mártírok útja – Seregélyesi út csomópontban, a szennyvízcsatorna-gerincvezetéken. Emiatt jelentős forgalomkorlátozásokat vezetnek be november 26-án, keddtől!
2024.11.22. -
Lakossági fórum a Szedresen
Közös lakossági fórumot szervez november 26-án, kedden 17.00 órától a Vörösmarty Mihály Általános Iskolában dr. Kovács Zsoltné és Szontaghné Kovács Erika önkormányzati képviselő. A tájékoztatón jelen lesz dr. Cser-Palkovics András polgármester is.
2024.11.22. -
Sávlezárás a Mártírok útján!
Ahogy arról hírt adtunk, meghibásodott a szennyvízcsatorna-gerincvezeték a Mártírok és a Seregélyesi út csomópontjában. A szakemberek a hétfői útlezárást követően megvizsgálták a problémás szakaszt. Mint kiderült – és ahogy arra a reggeli esőzés is ráerősített –, az előzetesen feltételezettnél komolyabb beavatkozásra van szükség.
2024.11.20.
MEKH: használjuk a telefonos és online ügyfélszolgálatokat!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal felhívja az energia- és közműszolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók figyelmét, hogy lehetőség szerint a telefonos, az írásos, illetve az online ügyintézést használják, és így tartsák a kapcsolatot a szolgáltatókkal.
2020.03.16. 14:52 |
Számos közműszolgáltató döntött, dönt úgy a napokban, hogy tekintettel az egészségügyi veszélyhelyzetre, az ügyfelek és a munkatársak egészsége és biztonsága érdekében személyes ügyfélszolgálatait ideiglenesen felfüggeszti. Az óvintézkedések ellenére a szolgáltatók világos célja, hogy továbbra is zavartalanul kiszolgálják ügyfeleiket és biztosítsák a szolgáltatások zavartalan működését.
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!