Nehezebb eladni mint a mosóport - az egészségügyi marketing szakemberei találkoztak

  Péntektől vasárnapig tartó háromnapos egészségügyi marketing konferenciának ad otthont Fehérvár. A Magyar Király Hotelben olyan témákról volt szó, mint a stressz okozta megbetegedések, vagy a női és férfi meddőség. A konferencián a város egészségügyi és sporttanácsnoka kiemelte, hogy az egészségkultúrával kapcsolatos ismereteket közvetítése fontos feladat Székesfehérváron.
2016.06.04. 11:09 |
 Péntektől vasárnapig tartó háromnapos egészségügyi marketing konferenciának ad otthont Fehérvár. A Magyar Király Hotelben olyan témákról volt szó, mint a stressz okozta megbetegedések, vagy a női és férfi meddőség. A konferencián a város egészségügyi és sporttanácsnoka kiemelte, hogy az egészségkultúrával kapcsolatos ismereteket közvetítése fontos feladat Székesfehérváron.
Az egészségügyi marketing a vállalkozás egészére kiterjedő, a páciensekkel, kliensekkel való azonosulást hangsúlyozó filozófia, szemléletmód. Szűkebb értelemben viszont olyan tevékenység, amely a páciensek, kliensek igényeinek kielegítése érdekében elemzi az egészségügyi piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a páciensekkel, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a klienseket. Az V. Nemzetközi Egészségügyi Marketing Kongresszusra a Cseh Köztársaságból, Horvátországból, és Szlovákiából is érkeztek vendégek Székesfehérvárra, hogy elmélyítsék ismereteiket az egészségügyi marketing területén.
A háromnapos konferencia olyan fontos témákat érint, mint a stressz okozta megbetegedések vagy a női és férfi meddőség. A Magyar Király Hotelben megrendezett konferencián Östör Annamária egészségügyi és sporttanácsnok köszöntötte a résztvevőket. "A város számára fontos, hogy az egészségkultúrával kapcsolatos ismereteket közvetítsen a fehérváriaknak, hiszen mindenki saját maga felelős az egészségi állapotáért. Ez az a pont, ahol kapcsolódik a rendezvény az önkormányzat céljaihoz, hiszen azok, akik ebben a teremben ülnek, szintén az egészségre, prevencióra, az egészséges életmódra és a természetes anyagok használatára tették fel az életüket." - emelte ki Östör Annamária.
"Ennek a munkának fontos része a marketing is, hiszen az egészséget nem olyan könnyű eladni, mint a mosóport, nem jár azonnali előnyökkel, így nagyon kell tudni, hogy hogyan propagáljuk, hogyan közvetítsük ezt az emberek felé. Azt hiszem, hogy látva a mai előadókat biztos vagyok benne, hogy a résztvevők hasznos információkkal távoznak majd." - mondta el köszöntőjében a város egészségügyi és sporttanácsnoka.