-
Sávlezárás a Mártírok útján!
Ahogy arról hírt adtunk, meghibásodott a szennyvízcsatorna-gerincvezeték a Mártírok és a Seregélyesi út csomópontjában. A szakemberek a hétfői útlezárást követően megvizsgálták a problémás szakaszt. Mint kiderült – és ahogy arra a reggeli esőzés is ráerősített –, az előzetesen feltételezettnél komolyabb beavatkozásra van szükség.
2024.11.20. -
Fogadóórát tart Végh Annamária
A megyei irodában tart fogadóórát csütörtökönként Végh Annamária önkormányzati képviselő.
2024.11.20. -
Csatornát javítanak
Torlódásra kell számítani – várhatóan szerdáig – a Mártírok és a Seregélyesi út csomópontjában, ugyanis meghibásodott a szennyvízcsatorna gerincvezetéke. A javítás miatt szükségessé vált sávlezárások következtében a csomópontban nem lehet majd a Mártírok útjáról a város felől balra kanyarodni.
2024.11.18. -
Lakossági fórum Öreghegyen
Lakossági fórumot tart Östör Annamária önkormányzati képviselő november 20-án, szerdán 17 órától az Öreghegyi Közösségi Házban, amelyen dr. Cser-Palkovics András polgármester is részt vesz. A városrészt érintő aktuális feladatok kerülnek majd szóba, illetve a résztvevők is feltehetik kérdéseiket. A 12. számú választókörzetben élőket tisztelettel várják a fórumra!
2024.11.18.
Október 31-ig kell leadni az ebösszeíró lapokat
Az ebösszeírás során mindenki nyilatkozik a tulajdonában/tartásában élő kutyák számáról. Az adatlapokat 2020. október 31-ig kell visszaküldeni a Polgármesteri Hivatalba.
XXVIII. törvény 42/B. paragrafusában foglalt kötelezettség alapján Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata 2020-ban is ebösszeírást végez, s a kutyatartók által szolgáltatott adatok alapján elektronikus nyilvántartást vezet.
Az eb/ebek tulajdonosa vagy tartója köteles az adatlapon feltüntetett adatokat az Önkormányzat rendelkezésére bocsátani. Arra a kutyatulajdonosra, aki az adatszolgáltatási kötelezettségnek nem tesz eleget, állatvédelmi bírságot szabhatnak ki.
Az ebösszeíró adatlapokat 2020. október 31-ig kell kitöltve visszaküldeni. Erre több módot is biztosítanak:
- levélben, postai úton a Polgármesteri Hivatal Székesfehérvár, Városház tér 2. szám alatti címre,
- személyesen az Ügyfélszolgálati Irodán (Kossuth u.4.) leadva vagy
- elektronikus úton (aláírva, szkennelt formában) az ebosszeiras@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címre.
Ha valaki nem találja a postai úton kiküldött adatlapot, az beszerezhető a Polgármesteri Hivatal Igazgatási Irodáján (Városház tér 2. I. em. 12.), az Ügyfélszolgálaton (Kossuth u. 4.), valamint letölthető honlapunkról. Telefonos megkeresés alapján is kérhető adatlap az Igazgatási Irodáról (537-195, 537-638).
Fontos tudnivaló, hogy Székesfehérvár Önkormányzata továbbra sem vezeti be az ebrendészeti hozzájárulást, az ún. ebadót. A gazdáknak továbbra sem lesz fizetési kötelezettségük, de kérik, hogy segítsék a hatóság munkáját az adatlapok kitöltésével és visszaküldésével.