-
Parkolás húsvétkor
2025. április 18-ától, péntektől egészen 2025. április 21-én, húsvéthétfőig az I.,II. és III. övezetben díjmentes lesz a parkolás Székesfehérváron. A történelmi belvárosba, ami korlátozott várakozási övezet, ezen időszak alatt is csak engedéllyel lehet behajtani, és a parkolásért is díjat kell fizetni! Az ingyenes parkolásról mindenki értesül, aki parkolójegyet szeretne váltani, ebben az időszakban nem működnek a parkolóautomaták a városban.
2025.04.14. -
Szünetel a nyitvatartás
Április 16-ig a szokásos rendben, majd a tavaszi szünet után, április 28-tól ismét folytatódik a nyitott tornatermi programok Székesfehérváron.
2025.04.14. -
Ideiglenes parkolólezárás lesz szerdán a Szent István tér környékén
Városgondnoksági munkavégzés miatt 2025. április 16-án, szerdán lezárják a Szent István tér környéki parkolók egy részét. Az ideiglenes korlátozás nem érint közlekedési útvonalakat, azonban a közelben lévő parkolók kapacitása csökkenni fog. Azt kérik, hogy ezzel a Belvárosban és környékén parkolók mindenképpen számoljanak! Köszönik mindenki türelmét és megértését!
2025.04.14. -
Önkormányzati képviselői fogadóórák április harmadik hetében
Az április 14-ével induló héten Deák Lajosné a 11. számú, Östör Annamária a 12. számú, Viza számú Attila pedig a 8. választókörzet lakóit várja a Kassai utca 43. szám alatt, és dr. Pásztor Eszter önkormányzati képviselő is fogadóórát tart.
2025.04.13.
Pedagógus emlékdiploma - február 28-ig várják a kérelmek benyújtását

Székesfehérváron hagyomány, hogy minden évben köszöntik az 50, 60, 65, 70, illetve 75 esztendeje végzett óvónőket, tanítókat és tanárokat. Az emlékdiplomákat a Városháza Dísztermében ünnepélyes keretek között adják át a generációknak utat mutató pedagógusoknak, köszönetet mondva a pályán eltöltött évekért, a nevelő munkájukért, a tanítványok sikereiért.
Az Önkormányzat kéri azokat a székesfehérvári közoktatási intézményekből nyugdíjba vonult és érintett pedagógusokat, akik emlékdiploma iránti kérelmük intézéséhez segítséget kérnek, legkésőbb 2018. február 28-ig jelentkezzenek az alábbi elérhetőségen:
Polgármesteri Hivatal Személyügyi Iroda: dr. Mazzag Károlyné (22/537-189) személyesen: ügyfélfogadási időben (szerda 8.00-12.00 és 13.00-18.00, pénteken 8.00-12.00)
A kérelemhez szakmai önéletrajz, az eredeti diploma másolata, a munkaviszony igazolása (munkakönyv másolata), a személyigazolvány-, valamint az adó- és TAJ kártya másolata szükséges. Ha a kérelmező rendelkezik már valamilyen fokozatú emlékdiplomával, akkor a munkaviszony igazolására elegendő az emlékdiploma fénymásolata.