Több felhasználónál sikertelen volt a csoportos beszedési megbízás teljesítése

Pénzintézet-váltás miatt több felhasználó esetében nehézségek léptek fel a csoportos beszedési megbízások tekintetében a március-áprilisi számlák kiegyenlítése során. Ezzel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adta ki a Fejérvíz Zrt.
2021.04.20. 14:17 |
Több felhasználónál sikertelen volt a csoportos beszedési megbízás teljesítése

„Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy társaságunk a csoportos beszedési megbízások teljesítésére pénzintézetet váltott. A banki átállás során nehézségek léptek fel, emiatt a márciusi és áprilisi számláink összegének a leemelése néhány felhasználónál sikertelen volt. Azon az ügyfeleink esetében, ahol nem teljesült a vízdíjszámla összegének leemelése április végén ismételten elindítjuk a beszedési megbízásokat. A tárgyhavi, túlfizetést mutató számlák összegének csoportos visszautalását szintén április végén indítjuk.” – közölte ma a Fejérvíz Zrt.

Abban az esetben, ha a felhasználó a 2021. március-április havi számlái kiegyenlítése során a banki átállás miatt esik késedelembe, úgy a márciusi és áprilisi le nem emelt számlák után a technikai probléma elhárításáig nem érvényesíti követelésének behajtását a cég, illetve késedelmes fizetés miatt költséget sem számít fel. Csoportos beszedési megbízással kapcsolatban felmerülő kérdéseiket a penzugy@fejerviz.hu címre várják.



Az okozott kellemetlenségért mindenki szíves elnézését kéri a Fejérvíz Zrt.!