Sikeresen folytatódott a Városgondnokság és az Arany János Általános Iskola együttműködése
Spanyárné Halász Szilvia a város főkertészének vezetésével sajátos nevelési igényű tanulók vehettek részt a rendezett környezet kialakításában, gondozásában, növényültetési programjában. Az elmúlt hetek esélyegyenlőségi tematikus eseményeihez szervesen illeszkedett a Virágos Magyarországért verseny előkészületeiben való aktív részvétel.
2012.06.01. 12:13 |
Sikeresen folytatódott a Városgondnokság és az Arany János Általános Iskola, Speciális Szakiskola és EGYMI tanulóinak programsorozata. Spanyárné Halász Szilvia a város főkertészének vezetésével sajátos nevelési igényű tanulók vehettek részt a rendezett környezet kialakításában, gondozásában, növényültetési programjában. Az elmúlt hetek esélyegyenlőségi tematikus eseményeihez szervesen illeszkedett a Virágos Magyarországért verseny előkészületeiben való aktív részvétel.
Külön örömünkre szolgált Kunczené Fellegi Katalin látogatása, aki hosszú idő óta elkötelezetten segíti a másságuk miatt nehezen beilleszkedő gyerekeket, valamint fővédnöke a Virágos Magyarországért versenynek - mondta Spanyárné Halász Szilvia városi főkertész. Székesfehérvár városa újra pályázott erre az igazán színvonalas, határokon is túlnyúló versenyre, céljául tűzve, hogy megmutathassa a településen élők összefogását, környezettudatos gondolkodását, természeti és építészeti örökségét.
Példaértékű, hogy mindezek megvalósításához nevelési-oktatási intézményként az Arany János Általános Iskola, Speciális Szakiskola és EGYMI intézménye csatlakozhatott. Az együttgondolkodás és együttdolgozás nem véletlen, hiszen a versenykiírás környezetvédelem, fenntarthatóság, kommunikáció feltételrendszerében szerepel a - nevelési- oktatási intézmények környezettudatos programja és eredményei, valamint – az ifjúság részvétele a nevelési-oktatási intézmény rendezett környezetének kialakításában, gondozásában, a fa-és növényültetési programokban.
Bízunk, abban hogy, ez az igazán egyedülálló kezdeményezés, még sok közös munkával lesz gazdagabb, segítve ezzel is a sajátos nevelési igényű tanulók társadalmi beilleszkedését, a munkaerő-piaci integrációjukat, hiszen ők is értékteremtő tagjai közösségünknek.