Sikkerel teljesítette fejlesztési pályázatát a Táncsics Mihály Általános Iskola

Sikeresen lezajlott az „Innovatív iskolák fejlesztése – Lehetőség a megújulásra” című, TÁMOP - 3.1.4-2012-12/2-0265 számú pályázat a Székesfehérvári Táncsics Mihály Általános Iskolában. A 2012. január 1-je és 2014. december 31-e között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával, a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében lezajlott projekt keretében az intézmény 63.862.600 forint támogatásban részesült.
2015.03.23. 10:17 |
Sikeresen lezajlott az „Innovatív iskolák fejlesztése – Lehetőség a megújulásra” című, TÁMOP - 3.1.4-2012-12/2-0265 számú pályázat a Székesfehérvári Táncsics Mihály Általános Iskolában. A 2012. január 1-je és 2014. december 31-e között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával, a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében lezajlott projekt keretében az intézmény 63.862.600 forint támogatásban részesült.

Bár nem tartozott a pályázathoz szorosan a fenti képen látható magaslégköri kutatóballonokról szóló kiállítás, melyet Hudoba György csillagász ajánlott a fiataloknak, azonban a Táncsics Mihály Általános Iskolában is mindig színes programok gazdagítják a gyerekek életét.
A pályázat alapvető célja volt, hogy gazdag programlehetőséghez juttassák a Táncsics Mihály Általános Iskola tanulóit. A mindennapos testnevelés órák keretében változatos mozgásformákkal – például korcsolya, karate, lovaglás – ismertették meg a gyerekeket és számos, a környezettudatos magatartást népszerűsítő rendezvényt – egészségnapokat, erdei iskolát, baleset-megelőzési és egészségfejlesztési programokat – is szerveztek számukra. Megvalósultak továbbá a nyelvi képzést támogató foglalkozások, táborok, a nemzeti és nemzetiségi hagyományok ápolását célzó programok és informatikai szakkör is, a pedagógusok pedig a szaktárgyi tudást bővítő és módszertani megújulást elősegítő továbbképzésekben részesültek. A pályázat biztosította a programokhoz szükséges eszközök beszerzését.