-
Kölcsönzés a Sí-bankból
A Székesfehérvári Városi Sí-Bank tájékoztatja a Székesfehérváriakat, hogy minden érdeklődő, kedvezményes áron bérelhet snowboardot és sífelszerelést. A síbank a Vasvári Pál Általános Iskolában található és hétköznapokon 17:00 és 20:00 között tart nyitva.
2024.11.21. -
8 között a röplabdás lányok
Három mérkőzést rendeztek szerdán a női Magyar Kupa nyolcaddöntőiben. A MÁV Előre Foxconn lányai három szettben győztek a DVTK ellen és magabiztosan jutottak tovább a legjobb nyolc közé. DVTK ONGROPACK – MÁV ELőre Foxconn 0:3 (-14, -23, -20)
2024.11.21. -
A megyei döntőbe jutás a tét
Megrendezték a 2024/25-ös tanév Úszás Diákolimpiájának városi fordulóját. A Csitáry G. Emil Uszodában a megyei döntőbe jutásért versenyeztek a gyerekek.
2024.11.19. -
10 éve hunyt el Rajz Attila
10 évvel ezelőtt, tragikus hirtelenséggel hunyt el az Alba Volán SC sokszoros válogatott, magyar bajnok támadója, Rajz Attila. Halálának évfordulóján gyertyagyújtással és emlékmeccsel tisztelegtek az egykori jégkorongos előtt családja, barátai és csapattársai.
2024.11.18.
Székesfehérvár Rallye: Herczigék felkészültek a címvédésre
Bajnokként talán nehezebb odaállni egy-egy viadalhoz, hiszen nyomja a bajnoki cím megvédésével járó felelősség az ember vállát, a Herczig- Bacigál kettőst azonban nem ilyen fából faragták. Mindig felkészülve, koncentráltan áll a rajthoz, így nem véletlen, hogy vezeti az abszolút tabellát.
2017.06.09. 10:27 |
Magyar bajnokként mi sem természetesebb, mint a bajnoki cím megvédése, ehhez pedig mindent meg is tesztek.
Mondhatom, hogy nagyon pozitív számunkra a mérleg, bár három verseny után még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. - kezdte Herczig Norbert. - Mindenképpen jóérzés, hogy vezetjük a Magyar Bajnokságot, van pár pontnyi előnyünk, konkrétan 16 pont. Az annyira nem kevés, mindenképpen megnyugtató, de nem lehet ráülni, egy hiba és el tud illanni ez az előny.
A Székesfehérvár Rallye-n mindezt az előnyt szeretnétek tovább növelni, tudsz valamit a versenyről, lesz valami újdonság?
Bizonyosan, vagy a pályának lesz egy-egy új része, esetleg meg lesz fordítva, de nagy újdonság nem várható. Nekünk nagyon jól sikerült az elmúlt három évben ez a verseny, amióta visszakerült a rali vérkeringésébe. 2014-ben sikerült nyernünk, 2015-ben egy nagyon nemes csatában ifj. Tóth János mögött lettünk másodikok. A tavalyi évben pedig, már sikerült nyernünk, úgyhogy számunkra kedves alapvetően a versenyhelyszín. Illetve olyan helyeken megy ahol még ifjú süldő koromban tanultam a vezetés alapjait elsajátítani, hiszen a szüleim a környékről származnak.
Hogy érzed, nehezebb lesz az idei megmérettetés?
Gyorsan kell most is menni, azonban annyiból mindenképpen nehezebb, hogy többen vagyunk, akik meg akarják hódítani a címet. Ezáltal meg tud keveredni egy-egy futamnak az eredménye, egy-egy gyorsasági szakaszgyőzelem. Többen vagyunk akik alkalmasak szakaszokat és futamot nyerni, tehát nem picit, mindenképpen nehezebb a dolgunk.
Pont erre gondoltam, hogy többen vannak a fiatalok akik abszolút labdába rúghatnak, akár az első helyért is.
Így van, megérkeztek a fiatalok, amit alapvetően régóta vártunk, ez egy nagyon fontos momentum. Illetve itt vannak a nagy öreg rutinok is, Turán Frici, Hadik András, Kazár Miki akiket kiemelhetek. A fiatalok közül pedig: Vincze Ferike, Ranga Petike, Ranga Laci, Velencei Ádám. Itt vannak szépen sorjában, azt hiszem, sőt nem csak hiszem, látom is, hogy nehezebb a dolgunk.
Mi lesz most a csapásvonal a biztonság vagy a gyorsaság...
Nyilván is-is. Fontos azt látni, hogy azt azért az évek alatt megtanultuk, hogy nem mindig az a leggyorsabb akinek egy-egy szakaszgyőzelme jól sikerül, hanem a verseny végén kell alapvetően a leggyorsabbnak lenni, és minél kevesebb hibával abszolválni egy futamot, úgyhogy mi ennek a mezsgyéjén megyünk.
Mondhatom, hogy nagyon pozitív számunkra a mérleg, bár három verseny után még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. - kezdte Herczig Norbert. - Mindenképpen jóérzés, hogy vezetjük a Magyar Bajnokságot, van pár pontnyi előnyünk, konkrétan 16 pont. Az annyira nem kevés, mindenképpen megnyugtató, de nem lehet ráülni, egy hiba és el tud illanni ez az előny.
A Székesfehérvár Rallye-n mindezt az előnyt szeretnétek tovább növelni, tudsz valamit a versenyről, lesz valami újdonság?
Bizonyosan, vagy a pályának lesz egy-egy új része, esetleg meg lesz fordítva, de nagy újdonság nem várható. Nekünk nagyon jól sikerült az elmúlt három évben ez a verseny, amióta visszakerült a rali vérkeringésébe. 2014-ben sikerült nyernünk, 2015-ben egy nagyon nemes csatában ifj. Tóth János mögött lettünk másodikok. A tavalyi évben pedig, már sikerült nyernünk, úgyhogy számunkra kedves alapvetően a versenyhelyszín. Illetve olyan helyeken megy ahol még ifjú süldő koromban tanultam a vezetés alapjait elsajátítani, hiszen a szüleim a környékről származnak.
Hogy érzed, nehezebb lesz az idei megmérettetés?
Gyorsan kell most is menni, azonban annyiból mindenképpen nehezebb, hogy többen vagyunk, akik meg akarják hódítani a címet. Ezáltal meg tud keveredni egy-egy futamnak az eredménye, egy-egy gyorsasági szakaszgyőzelem. Többen vagyunk akik alkalmasak szakaszokat és futamot nyerni, tehát nem picit, mindenképpen nehezebb a dolgunk.
Pont erre gondoltam, hogy többen vannak a fiatalok akik abszolút labdába rúghatnak, akár az első helyért is.
Így van, megérkeztek a fiatalok, amit alapvetően régóta vártunk, ez egy nagyon fontos momentum. Illetve itt vannak a nagy öreg rutinok is, Turán Frici, Hadik András, Kazár Miki akiket kiemelhetek. A fiatalok közül pedig: Vincze Ferike, Ranga Petike, Ranga Laci, Velencei Ádám. Itt vannak szépen sorjában, azt hiszem, sőt nem csak hiszem, látom is, hogy nehezebb a dolgunk.
Mi lesz most a csapásvonal a biztonság vagy a gyorsaság...
Nyilván is-is. Fontos azt látni, hogy azt azért az évek alatt megtanultuk, hogy nem mindig az a leggyorsabb akinek egy-egy szakaszgyőzelme jól sikerül, hanem a verseny végén kell alapvetően a leggyorsabbnak lenni, és minél kevesebb hibával abszolválni egy futamot, úgyhogy mi ennek a mezsgyéjén megyünk.