-
Vidi győzelem a Sóstón
Kétgólos győzelemmel mutatkozott be a Fehérvár FC hazai pályán az NBI-ben, a csapat a Diósgyőr együttesét fektette két vállra köszönhetően Christensen parádés megmozdulásainak és a csereként beállt fiatalok góljainak. Fehérvár FC - Diósgyőri VTK 3-1 (1-1)
2024.08.03. -
Goodby Szabi!
A Fehérvár FC és a Bolton Wanderers FC megállapodásának értelmében távozik csapatunktól Schön Szabolcs, aki az angol harmadosztályú együttesnél folytatja pályafutását.
2024.08.03. -
Te is lehetsz versenybíró!
A mérkőzés jegyzőkönyvének vezetése, a csapat és a közönség tájékoztatása a játék eredményeiről, eseményeiről-egyebek mellett ezek a feladatok várnak egy versenybíróra.
2024.08.05. -
Három gólos győzelem
Győzelemmel kezdett az Alba a Collagenius Kupában. A hazai rendezésű torna első mérkőzését a Budaörs ellen játszotta a Fehérvár a Köfém csarnokban.
2024.08.02.
Székesfehérvár Rallye: Herczigék felkészültek a címvédésre
Bajnokként talán nehezebb odaállni egy-egy viadalhoz, hiszen nyomja a bajnoki cím megvédésével járó felelősség az ember vállát, a Herczig- Bacigál kettőst azonban nem ilyen fából faragták. Mindig felkészülve, koncentráltan áll a rajthoz, így nem véletlen, hogy vezeti az abszolút tabellát.
2017.06.09. 10:27 |
Magyar bajnokként mi sem természetesebb, mint a bajnoki cím megvédése, ehhez pedig mindent meg is tesztek.
Mondhatom, hogy nagyon pozitív számunkra a mérleg, bár három verseny után még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. - kezdte Herczig Norbert. - Mindenképpen jóérzés, hogy vezetjük a Magyar Bajnokságot, van pár pontnyi előnyünk, konkrétan 16 pont. Az annyira nem kevés, mindenképpen megnyugtató, de nem lehet ráülni, egy hiba és el tud illanni ez az előny.
A Székesfehérvár Rallye-n mindezt az előnyt szeretnétek tovább növelni, tudsz valamit a versenyről, lesz valami újdonság?
Bizonyosan, vagy a pályának lesz egy-egy új része, esetleg meg lesz fordítva, de nagy újdonság nem várható. Nekünk nagyon jól sikerült az elmúlt három évben ez a verseny, amióta visszakerült a rali vérkeringésébe. 2014-ben sikerült nyernünk, 2015-ben egy nagyon nemes csatában ifj. Tóth János mögött lettünk másodikok. A tavalyi évben pedig, már sikerült nyernünk, úgyhogy számunkra kedves alapvetően a versenyhelyszín. Illetve olyan helyeken megy ahol még ifjú süldő koromban tanultam a vezetés alapjait elsajátítani, hiszen a szüleim a környékről származnak.
Hogy érzed, nehezebb lesz az idei megmérettetés?
Gyorsan kell most is menni, azonban annyiból mindenképpen nehezebb, hogy többen vagyunk, akik meg akarják hódítani a címet. Ezáltal meg tud keveredni egy-egy futamnak az eredménye, egy-egy gyorsasági szakaszgyőzelem. Többen vagyunk akik alkalmasak szakaszokat és futamot nyerni, tehát nem picit, mindenképpen nehezebb a dolgunk.
Pont erre gondoltam, hogy többen vannak a fiatalok akik abszolút labdába rúghatnak, akár az első helyért is.
Így van, megérkeztek a fiatalok, amit alapvetően régóta vártunk, ez egy nagyon fontos momentum. Illetve itt vannak a nagy öreg rutinok is, Turán Frici, Hadik András, Kazár Miki akiket kiemelhetek. A fiatalok közül pedig: Vincze Ferike, Ranga Petike, Ranga Laci, Velencei Ádám. Itt vannak szépen sorjában, azt hiszem, sőt nem csak hiszem, látom is, hogy nehezebb a dolgunk.
Mi lesz most a csapásvonal a biztonság vagy a gyorsaság...
Nyilván is-is. Fontos azt látni, hogy azt azért az évek alatt megtanultuk, hogy nem mindig az a leggyorsabb akinek egy-egy szakaszgyőzelme jól sikerül, hanem a verseny végén kell alapvetően a leggyorsabbnak lenni, és minél kevesebb hibával abszolválni egy futamot, úgyhogy mi ennek a mezsgyéjén megyünk.
Mondhatom, hogy nagyon pozitív számunkra a mérleg, bár három verseny után még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. - kezdte Herczig Norbert. - Mindenképpen jóérzés, hogy vezetjük a Magyar Bajnokságot, van pár pontnyi előnyünk, konkrétan 16 pont. Az annyira nem kevés, mindenképpen megnyugtató, de nem lehet ráülni, egy hiba és el tud illanni ez az előny.
A Székesfehérvár Rallye-n mindezt az előnyt szeretnétek tovább növelni, tudsz valamit a versenyről, lesz valami újdonság?
Bizonyosan, vagy a pályának lesz egy-egy új része, esetleg meg lesz fordítva, de nagy újdonság nem várható. Nekünk nagyon jól sikerült az elmúlt három évben ez a verseny, amióta visszakerült a rali vérkeringésébe. 2014-ben sikerült nyernünk, 2015-ben egy nagyon nemes csatában ifj. Tóth János mögött lettünk másodikok. A tavalyi évben pedig, már sikerült nyernünk, úgyhogy számunkra kedves alapvetően a versenyhelyszín. Illetve olyan helyeken megy ahol még ifjú süldő koromban tanultam a vezetés alapjait elsajátítani, hiszen a szüleim a környékről származnak.
Hogy érzed, nehezebb lesz az idei megmérettetés?
Gyorsan kell most is menni, azonban annyiból mindenképpen nehezebb, hogy többen vagyunk, akik meg akarják hódítani a címet. Ezáltal meg tud keveredni egy-egy futamnak az eredménye, egy-egy gyorsasági szakaszgyőzelem. Többen vagyunk akik alkalmasak szakaszokat és futamot nyerni, tehát nem picit, mindenképpen nehezebb a dolgunk.
Pont erre gondoltam, hogy többen vannak a fiatalok akik abszolút labdába rúghatnak, akár az első helyért is.
Így van, megérkeztek a fiatalok, amit alapvetően régóta vártunk, ez egy nagyon fontos momentum. Illetve itt vannak a nagy öreg rutinok is, Turán Frici, Hadik András, Kazár Miki akiket kiemelhetek. A fiatalok közül pedig: Vincze Ferike, Ranga Petike, Ranga Laci, Velencei Ádám. Itt vannak szépen sorjában, azt hiszem, sőt nem csak hiszem, látom is, hogy nehezebb a dolgunk.
Mi lesz most a csapásvonal a biztonság vagy a gyorsaság...
Nyilván is-is. Fontos azt látni, hogy azt azért az évek alatt megtanultuk, hogy nem mindig az a leggyorsabb akinek egy-egy szakaszgyőzelme jól sikerül, hanem a verseny végén kell alapvetően a leggyorsabbnak lenni, és minél kevesebb hibával abszolválni egy futamot, úgyhogy mi ennek a mezsgyéjén megyünk.