-
Hulladékudvarok és ügyfélszolgálatok ünnepi nyitvatartása a Depóniánál
December 23-án hétfőn 7:00-19:00-ig tart nyitva a Depónia székesfehérvári ügyfélszolgálati irodája, 2024. december 24. - 2025. január 01. között pedig minden ügyfélszolgálat zárva lesz. A székesfehérvári hulladékudvarok zárva lesznek december 24-én, december 25-én, és december 26-án, valamint 2025 január 1-jén is.
2024.11.25. -
Forgalomkorlátozás keddtől
Ahogy arról hírt adtunk, sajnos komoly műszaki beavatkozásra van szükség a Mártírok útja – Seregélyesi út csomópontban, a szennyvízcsatorna-gerincvezetéken. Emiatt jelentős forgalomkorlátozásokat vezetnek be november 26-án, keddtől!
2024.11.22. -
Lakossági fórum a Szedresen
Közös lakossági fórumot szervez november 26-án, kedden 17.00 órától a Vörösmarty Mihály Általános Iskolában dr. Kovács Zsoltné és Szontaghné Kovács Erika önkormányzati képviselő. A tájékoztatón jelen lesz dr. Cser-Palkovics András polgármester is.
2024.11.22. -
Sávlezárás a Mártírok útján!
Ahogy arról hírt adtunk, meghibásodott a szennyvízcsatorna-gerincvezeték a Mártírok és a Seregélyesi út csomópontjában. A szakemberek a hétfői útlezárást követően megvizsgálták a problémás szakaszt. Mint kiderült – és ahogy arra a reggeli esőzés is ráerősített –, az előzetesen feltételezettnél komolyabb beavatkozásra van szükség.
2024.11.20.
Tájékoztatás közbeszerzési eljárásról
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala ezév elején – még a koronavírus-járványt megelőző időszakban – indított gépjármű-beszerzésekre vonatkozó közbeszerzési eljárást. A korábbi gyakorlatnak megfelelően 4-5 évente, a sok futott kilométer miatt, illetve biztonsági – sőt, ebben az esetben már a fenntarthatósági-környezettudatossági – kérdésekre is tekintettel kezdődött meg a városvezetők gépjárműveinek cseréje.
A közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2020. január 30. napján jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, az ajánlattételi határidő február 19-én járt le – összesen hat ajánlat érkezett be.
Sajnos az időközben bekövetkezett rendkívüli helyzetben, a közbeszerzésekre vonatkozó jogi szabályozás miatt már nem lehetett a lezárt eljárásból visszalépni, mégha a járványidőszak a gépjárművek szállításának dátumában okozott is csúszást.
A közbeszerzési eljárás során beszerzett négy gépjármű (1 db Toyota Camry hybrid és 3 db Ford Mondeo hybrid) becsült értéke 40 millió Ft volt, a végleges ár ennél jelentősen kedvezőbb lett, 10 millió forinttal alacsonyabb áron zárult a beszerzés.
Ezzel az eljárással párhuzamosan a korábbi polgármesteri használatú Volkswagen Passatot 4,2 millió forintért értékesítette a Hivatal, míg két alpolgármesteri Ford Mondeo gépkocsi értékesítés alatt áll 3,5-3,5 millió forintért, valamint egy alpolgármesteri használatban állt 5 éves Volkswagen Jettát a városi főépítész kapott használatba (az általa korábban vezetett 7 éves Volkswagen Jetta értékesítés alatt áll 2,5 millió forintért).
A fentiekből látható, hogy a használt gépjárművekből összesen 13,7 millió forint bevétel keletkezik, azaz a négy új gépjárművet a Polgármesteri Hivatal összességében 16,3 millió forintos ráfordítással szerezte be. A gépjárművek természetesen a város tulajdonát képezik.