-
Karácsonyi misszió Kárpátalján
A "Kárpátaljai Misszió - A Magyarság Angyalai" akcióhoz a Csillagösvény Utazási Iroda egymillió forintos felajánlása az adományozóknak köszönhetően több mint megháromszorozódott és 3.162.000 forintot rászorultsági alapon osztottak el a 3-11 éves gyermeket nevelő kárpátaljai családok között, figyelembe véve az árva, vagy beteg gyermekeket is.
2025.12.18. -
A gyógyítás közös ügy
A héten véget ér a Fehérvár Televízió és a Szent György Kórház közös kampánya, mely az intézmény alapítványára, valamint a gyógyító közösségre irányítja a figyelmet. Az adventi műsorfolyam negyedik, befejező részében a szervezet támogatói mesélnek arról, miért álltak a kezdeményezés mellé, bízva abban, hogy az adakozásban másoknak is példát mutatnak.
2025.12.18. -
Vadhúst kapott a kríziskezelő
15 kiló vaddisznó raguval kedveskedett a VADEX a Székesfehérvári Kríziskezelő Központ ellátottjai számára. A húsból elkészített ételből több mint hatvan fő lakhat jól a szombati nap folyamán.
2025.12.19. -
Bemutatták a fehérvári Bamakósok autóját
2026-ban is lesz székesfehérvári induló a Budapest–Bamako Rallyn. A HunGarian Caravan egyedi autóját pénteken mutatták be a Városház téren, amelyhez a kecskeméti csapat járműve is csatlakozott.
2025.12.19.
Váci Movember - futás a Bory várhoz fel és vissza
Az idén több mint 300 diák nevezett az SZSZC Váci Mihály Ipari Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma által meghirdetett Vácis Movember akcióra. A futókat Mészáros Attila alpolgármester indította útjára, aki maga is teljesítette a Bory-várig tartó távot a diákokkal közösen. Székesfehérvár alpolgármestere köszöntőjében kiemelte, bízik benne, hogy az akció hozzájárul ahhoz, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a férfi betegségek prevenciója. Mészáros Attila jó futást és mozgást, valamint azt kívánta a résztvevőknek, hogy figyeljenek oda egészségünkre és tegyenek meg mindent annak érdekében.
A Movember mozgalom célja, hogy világos üzenetet küldjön az erősebbik nem képviselőinek, ne hanyagolják el saját egészségüket, figyeljenek oda a problémákra, rendszeresen vegyenek részt szűrővizsgálatokon. A bajusz egy „kitűző”, melyet büszkén visel gazdája, ahogy a mellrák kampány támogatói a rózsaszín szalagot hordják a szívük felett. Magyarországon 2009-ben indították útjára a hazai Movembert, amely néhány év alatt sikeresen elérte, hogy ma már egyre többen tudják, milyen célt szolgál a „bajuszos” kampány.