Ügyintézés a Polgármesteri Hivatalban az ünnepi időszakban

 Az Ügyfélszolgálat helyett a szakirodák intézik az ügyeket, a kérelmek pedig a portán adhatóak le. Az Ügyfélszolgálati Iroda december 30-án hétfőn és december 31-én kedden zárva tart. Az Ügyfélszolgálat zárva tartása az előterjesztett kérelmek folyamatos feldolgozását nem befolyásolja. Anyakönyvi kivonatok átvételére ügyeleti időben a Városház tér 2. szám alatt található Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodában van lehetőség. Az Ügyfélszolgálati Iroda 2014. január 2-től a szokott rend szerint fogadja ügyfeleit.
2013.12.26. 09:33 |
Az ünnepi időszakra tekintettel változik az ügyintézés megszokott menete a Polgármesteri Hivatalban. Az Ügyfélszolgálati helyett a szakirodák intézik az ügyeket, a kérelmek pedig a portán adhatóak le.
 
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala ezúton tájékoztatja az ügyfeleket, hogy az Ügyfélszolgálati Iroda december 30-án hétfőn és december 31-én kedden zárva tart.
 
Halaszthatatlan esetben kérelem a Polgármesteri Hivatal (Városház tér 1.) portáján zárt borítékban, címmel ellátva leadható. Anyakönyvi kivonatok átvételére ügyeleti időben a Városház tér 2. szám alatt található Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodában lesz lehetőség.
 
Az Ügyfélszolgálat zárva tartása az előterjesztett kérelmek folyamatos feldolgozását nem befolyásolja, az érintett szakirodák ugyanis a megjelölt időpontokban az ügyek érdemi intézését végzik! Az Ügyfélszolgálati Iroda 2014. január 2-től a szokott rend szerint fogadja ügyfeleit. Megértésüket köszönjük!