-
LEtarolta a ligetet a vihar
A tegnap esti vihar városszerte okozott károkat, kollégáink folyamatosan dolgoznak a leszakadt ágak összegyűjtésén. Sajnos a Zichy liget koros japánakác fáit sem kímélte az időjárás. A balesetveszélyes területeket lezárta a Városgondnokság és összegyűjtik a leszakadt ágakat a ligetben, a hangos munkát és a nagy ágak elszállítását pedig augusztus 20 után végzik majd.
2024.08.19. -
Hulladékszállítás augusztus 20-án
A lakossági hulladékszállítás 2024. augusztus 19-én, hétfőn és 2024. augusztus 20-án, kedden VÁLTOZATLAN! A Deponia arra kéri az ügyfeleket, hogy az edényeiket reggel 6 óráig helyezzék ki.A hulladékudvarok viszont zárva tartanak augusztus 20-án.
2024.08.15. -
Forgalomkorlátozások a hosszú hétvégén
Pénteken kezdődnek a Székesfehérvári Királyi Napok könnyűzenei koncertjei a Zichy-színpadon. A koncertek biztonságos lebonyolítása és a nézőtér méretének növelése érdekében – ahogy korábbi közleményünkben is jeleztük – ideiglenes forgalomkorlátozásokra kell számítani.
2024.08.15. -
Parkolás az ünnepi hétvégén
Augusztus 17-én, szombaton az I., II. és III. várakozási övezetekben 8 órától 12-óráig díjköteles a gépjárművel történő várakozás, augusztus 19-én és augusztus 20-án pedig díjmentes a parkolás az I., II. és III. várakozási övezetekben.
2024.08.15.
Vágányzár lesz jövő héten szerdától péntekig a székesfehérvári vasútállomáson
A vasútállomás felújítása újabb fázisához érkezett: a munkálatok miatt 2016. május 11-én, 0:00 órától 2016. május 13-án 11.00 óráig, teljes vágányzár lesz a vasútállomáson. A zónázó vonatok esetében vonatpótlás lesz mindkét irányban Gárdony és Székesfehérvár között!
2016.05.07. 10:07 |
A vasútállomás korszerűsítésének újabb fázisához érkezett. A munkálatok miatt 2016. május 11-én, 0:00 órától 2016. május 13-án 11.00 óráig, teljes vágányzár lesz a vasútállomáson. A zónázó vonatok esetében vonatpótlás lesz mindkét irányban Gárdony és Székesfehérvár között!
A Budapest – Székesfehérvár – Gyékényes vonalon közlekedő valamennyi gyors- és sebesvonat Gárdonyig közlekedik, aki a teljes vonalon utazik annak, Gárdony és Balatonszemes között oda-vissza irányban vonatpótló autóbuszra kell átszállnia. Székesfehérvárról történő indulás és érkezés esetében Siófokig biztosított a vasúti közlekedés, a dél-balatoni vonal felújítása miatt Siófok és Balatonszemes között kell vonatpótló autóbuszra szállni.
A Budapest, Déli pályaudvar – Tapolca és vissza viszonylatban közlekedő gyorsvonatok kerülő útirányon, Szabadbattyán, Pusztaszabolcs állomásokon keresztül, Székesfehérvár állomás érintése nélkül közlekednek!
A Budapest – Székesfehérvár – Szombathely vonalon oda-vissza irányban Gárdony és Székesfehérvár között vonatpótló autóbuszok közlekednek.
Kérjük, hogy utazás előtt a pontos menetrendet illetően tájékozódjanak a MÁV Zrt. információs felületein https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/vaganyzar , az állomásokon és a jegypénztárakban.
A korszerűsítés a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában 85% uniós és 15% hazai forrás bevonásával valósul meg.
A Budapest – Székesfehérvár – Gyékényes vonalon közlekedő valamennyi gyors- és sebesvonat Gárdonyig közlekedik, aki a teljes vonalon utazik annak, Gárdony és Balatonszemes között oda-vissza irányban vonatpótló autóbuszra kell átszállnia. Székesfehérvárról történő indulás és érkezés esetében Siófokig biztosított a vasúti közlekedés, a dél-balatoni vonal felújítása miatt Siófok és Balatonszemes között kell vonatpótló autóbuszra szállni.
A Budapest, Déli pályaudvar – Tapolca és vissza viszonylatban közlekedő gyorsvonatok kerülő útirányon, Szabadbattyán, Pusztaszabolcs állomásokon keresztül, Székesfehérvár állomás érintése nélkül közlekednek!
A Budapest – Székesfehérvár – Szombathely vonalon oda-vissza irányban Gárdony és Székesfehérvár között vonatpótló autóbuszok közlekednek.
Kérjük, hogy utazás előtt a pontos menetrendet illetően tájékozódjanak a MÁV Zrt. információs felületein https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/vaganyzar , az állomásokon és a jegypénztárakban.
A korszerűsítés a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában 85% uniós és 15% hazai forrás bevonásával valósul meg.