-
Kölcsönzés a Sí-bankból
A Székesfehérvári Városi Sí-Bank tájékoztatja a Székesfehérváriakat, hogy minden érdeklődő, kedvezményes áron bérelhet snowboardot és sífelszerelést. A síbank a Vasvári Pál Általános Iskolában található és hétköznapokon 17:00 és 20:00 között tart nyitva.
2024.11.21. -
8 között a röplabdás lányok
Három mérkőzést rendeztek szerdán a női Magyar Kupa nyolcaddöntőiben. A MÁV Előre Foxconn lányai három szettben győztek a DVTK ellen és magabiztosan jutottak tovább a legjobb nyolc közé. DVTK ONGROPACK – MÁV ELőre Foxconn 0:3 (-14, -23, -20)
2024.11.21. -
A megyei döntőbe jutás a tét
Megrendezték a 2024/25-ös tanév Úszás Diákolimpiájának városi fordulóját. A Csitáry G. Emil Uszodában a megyei döntőbe jutásért versenyeztek a gyerekek.
2024.11.19. -
10 éve hunyt el Rajz Attila
10 évvel ezelőtt, tragikus hirtelenséggel hunyt el az Alba Volán SC sokszoros válogatott, magyar bajnok támadója, Rajz Attila. Halálának évfordulóján gyertyagyújtással és emlékmeccsel tisztelegtek az egykori jégkorongos előtt családja, barátai és csapattársai.
2024.11.18.
Várnai Dávid: Matekozunk, és boszorkányt is béreltünk
A fehérvári Várnai Dávidnak és Szabó Tamásnak, amivel csak lehetett meggyűlt a baja Szombathelyen. Autó, természet, óra, gravitáció, minden ellenük dolgozott, de Dávidék nem adták fel, derekasan állták a sarat és végül ezüstérmet szereztek a géposztályukban. Ezt szeretnék Székesfehérváron, hazai környezetben aranyra cserélni.
2018.06.09. 11:25 |
Miskolcon kategóriagyőztesként ünnepelt titeket a közönség, az autótok is egészen egyben volt a szikszói célban. Hogyan készültetek Szombathelyre?
A murvás átalakítások adták a munkánk túlnyomó többségét, majd elmentünk tesztelni, ahol elkezdett egy kicsit recsegni a Hondánkban a váltó. - kezdte a fehérvári Várnai Dávid. - Amikor második fokozatot akartam húzni, akkor rakoncátlankodott, nem sok mindent tudtunk vele kezdeni, tartalékkal nem rendelkeztünk, így hibás váltóval álltunk oda a rajtvonalhoz.
Ez csak a jéghegy csúcsa volt, mert szinte minden bokorban volt nektek egy-egy kellemetlen meglepetés…
Elég kalandos volt számunkra a futam. Az első szakasz rajtjában, kiesett az ablakon az itiner, majd Tomi elszámolta az időt, hat percet késtünk a katlanból. Ezért egy perc büntetést kaptunk. Vasárnap úgy készültünk, hogy életre-halálra fogunk küzdeni, ledolgozzuk a hátrányunkat, ha törik, ha szakad. Egyszer találkoztunk érintőlegesen egy fával, majd egy őz beugrott elénk Farkaserdőn. Biztosan a fáról ráztuk le… :-D Millimétereken múlhatott, de szerencsére nem ütöttük el, olyan pillanat alatt történt minden, hogy Tomi észre sem vette a vadat. A verseny első napján még bevette a váltó a kettest, bár már akkor is nyögvenyelős volt a dolog, ám a második napon már kihagytuk a kettest, egyesből azonnal a harmadikat kapcsoltuk, hogy kíméljük a váltót. Ez nem javított a tempónkon. Hosszúpereszteg nem volt a kedvencünk, eléggé tereprallye-s útviszonyok uralkodtak arrafelé. Nem is mertünk túl bevállalósan menni rajta, mert nem akartuk tropára vágni a kocsinkat, mivel rövid idő áll rendelkezésre Szombathely, és a hazai versenyünk, a Székesfehérvár Rallye között. Az eredményünkkel nem voltunk túlontúl elégedettek, bár az első nap végén megfogalmazott vágyunkat, azt, hogy az 5-ös kategóriában dobogóra álljunk, azt sikerült megvalósítani. Pontunk is gyűlt sok, de nem ennyi volt az alapelképzelésünk. Abszolút 11-ek lettünk, a géposztályban pedig ezüstérmet szereztünk. Összességében viszont jól éreztük magunkat, sokat küzdöttünk a kocsival, de akkor is szerettük a murvát, mert nekem közel áll a szívemhez. Viszont ezúttal nagyon autógyilkosok voltak az Iseum Rallye pályái. Megkockáztatom, hogy a veszprémi szakaszoktól is rosszabb volt a minőségük. Aki itt beért a célba, szerintem az már győztes volt. Ebből a szemszögből nézve mi is nyertünk, de szerettünk volna papíron is győzni. Legközelebb újra ráhajtunk az első helyre.
Erre a szavaidból következtetve Székesfehérváron kerül sor. Hogyan készültök a hazai futamotokra?
Első körben Tomit beírattam egy matematika tanárhoz, korrepetálásra, ahol hétfőn, szerdán és pénteken 16-18 óráig szorgalmasan matekozik a navigátorom. :-) ;-) A rengeteg vasi balszerencsénk után szereztünk egy vén, vajákos asszonyt is, aki éppen azon munkálkodik, hogy a rontást levegye a Hondánkról. Váltót javítunk, és minden harci sérülést el fogunk tüntetni a fehérvári versenyhétvégére. Szeretnénk mindenképpen eredményesebben szerepelni itthon, mint Szombathelyen. A pályák közül kettőt ismerünk, Oroszlány és a Kőhányás igazából fejből is megy, sokat autóztunk már rajtuk. Kincsesbánya újdonság lesz, videózva próbálunk felkészülni erre a számunkra új kihívásra. A hazai pályák ismeretét és előnyét kihasználva a géposztályunk mellett szeretnénk ráhajtani egy előkelő helyezésre az összetett értékelésben is, hiszen rengeteg barátunk, szurkolónk és ismerősünk buzdít majd minket a pályák mentén, amit a célban egy kitűnő eredménnyel szeretnénk nekik meghálálni.
forrás: Rallye2.hu – Salánki Gábor
A murvás átalakítások adták a munkánk túlnyomó többségét, majd elmentünk tesztelni, ahol elkezdett egy kicsit recsegni a Hondánkban a váltó. - kezdte a fehérvári Várnai Dávid. - Amikor második fokozatot akartam húzni, akkor rakoncátlankodott, nem sok mindent tudtunk vele kezdeni, tartalékkal nem rendelkeztünk, így hibás váltóval álltunk oda a rajtvonalhoz.
Ez csak a jéghegy csúcsa volt, mert szinte minden bokorban volt nektek egy-egy kellemetlen meglepetés…
Elég kalandos volt számunkra a futam. Az első szakasz rajtjában, kiesett az ablakon az itiner, majd Tomi elszámolta az időt, hat percet késtünk a katlanból. Ezért egy perc büntetést kaptunk. Vasárnap úgy készültünk, hogy életre-halálra fogunk küzdeni, ledolgozzuk a hátrányunkat, ha törik, ha szakad. Egyszer találkoztunk érintőlegesen egy fával, majd egy őz beugrott elénk Farkaserdőn. Biztosan a fáról ráztuk le… :-D Millimétereken múlhatott, de szerencsére nem ütöttük el, olyan pillanat alatt történt minden, hogy Tomi észre sem vette a vadat. A verseny első napján még bevette a váltó a kettest, bár már akkor is nyögvenyelős volt a dolog, ám a második napon már kihagytuk a kettest, egyesből azonnal a harmadikat kapcsoltuk, hogy kíméljük a váltót. Ez nem javított a tempónkon. Hosszúpereszteg nem volt a kedvencünk, eléggé tereprallye-s útviszonyok uralkodtak arrafelé. Nem is mertünk túl bevállalósan menni rajta, mert nem akartuk tropára vágni a kocsinkat, mivel rövid idő áll rendelkezésre Szombathely, és a hazai versenyünk, a Székesfehérvár Rallye között. Az eredményünkkel nem voltunk túlontúl elégedettek, bár az első nap végén megfogalmazott vágyunkat, azt, hogy az 5-ös kategóriában dobogóra álljunk, azt sikerült megvalósítani. Pontunk is gyűlt sok, de nem ennyi volt az alapelképzelésünk. Abszolút 11-ek lettünk, a géposztályban pedig ezüstérmet szereztünk. Összességében viszont jól éreztük magunkat, sokat küzdöttünk a kocsival, de akkor is szerettük a murvát, mert nekem közel áll a szívemhez. Viszont ezúttal nagyon autógyilkosok voltak az Iseum Rallye pályái. Megkockáztatom, hogy a veszprémi szakaszoktól is rosszabb volt a minőségük. Aki itt beért a célba, szerintem az már győztes volt. Ebből a szemszögből nézve mi is nyertünk, de szerettünk volna papíron is győzni. Legközelebb újra ráhajtunk az első helyre.
Erre a szavaidból következtetve Székesfehérváron kerül sor. Hogyan készültök a hazai futamotokra?
Első körben Tomit beírattam egy matematika tanárhoz, korrepetálásra, ahol hétfőn, szerdán és pénteken 16-18 óráig szorgalmasan matekozik a navigátorom. :-) ;-) A rengeteg vasi balszerencsénk után szereztünk egy vén, vajákos asszonyt is, aki éppen azon munkálkodik, hogy a rontást levegye a Hondánkról. Váltót javítunk, és minden harci sérülést el fogunk tüntetni a fehérvári versenyhétvégére. Szeretnénk mindenképpen eredményesebben szerepelni itthon, mint Szombathelyen. A pályák közül kettőt ismerünk, Oroszlány és a Kőhányás igazából fejből is megy, sokat autóztunk már rajtuk. Kincsesbánya újdonság lesz, videózva próbálunk felkészülni erre a számunkra új kihívásra. A hazai pályák ismeretét és előnyét kihasználva a géposztályunk mellett szeretnénk ráhajtani egy előkelő helyezésre az összetett értékelésben is, hiszen rengeteg barátunk, szurkolónk és ismerősünk buzdít majd minket a pályák mentén, amit a célban egy kitűnő eredménnyel szeretnénk nekik meghálálni.
forrás: Rallye2.hu – Salánki Gábor