-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
119 milliárdos beruházással újul meg a Budapest - Székesfehérvár vasútvonal
A projekt célja a Budapest Kelenföld Székesfehérvár vasútvonal komplex átépítése 63 kilométeren. Tárnok állomástól kezdődően a rekonstrukció végeztével 160 kilométer/órás lesz a vasúti pálya, kivéve - környezetvédelmi okból - a Velence tavi szakaszt. A Budapest-Székesfehérvár vasútvonal EU forrástámogatással megvalósuló rekonstrukciója 119 milliárd forintba kerül majd.
2009.04.10. 09:07 |
A projekt célja a Budapest Kelenföld Székesfehérvár vasútvonal komplex átépítése 63 kilométeren. Tárnok állomástól kezdődően a rekonstrukció végeztével 160 kilométer/órás lesz a vasúti pálya, kivéve - környezetvédelmi okból - a Velence tavi szakaszt. A Budapest-Székesfehérvár vasútvonal EU forrástámogatással megvalósuló rekonstrukciója 119 milliárd forintba kerül majd.
A fejlesztés kapcsán megépítik a Kelenföld-Tárnok közötti második vágányt 19 kilométeren keresztül. Kialakítják az esélyegyenlőségi törvényeknek is megfelelő utas-peronokat, a korszerűsítik a térvilágítást, továbbá megújulnak a kapcsolódó vasúti infrastruktúrák. A projekt tartalmazza továbbá két meglévő közúti aluljáró felújítását, P+R parkolók, buszmegállók felújítását, új közúti aluljáró építését Kápolnásnyék és Velence állomásnál, valamint új megállóhely létesítését Dinnyésen.
A fejlesztés kapcsán megépítik a Kelenföld-Tárnok közötti második vágányt 19 kilométeren keresztül. Kialakítják az esélyegyenlőségi törvényeknek is megfelelő utas-peronokat, a korszerűsítik a térvilágítást, továbbá megújulnak a kapcsolódó vasúti infrastruktúrák. A projekt tartalmazza továbbá két meglévő közúti aluljáró felújítását, P+R parkolók, buszmegállók felújítását, új közúti aluljáró építését Kápolnásnyék és Velence állomásnál, valamint új megállóhely létesítését Dinnyésen.