-
Fehérvári konténerek Párizsban
A 2024-es nyári olimpia nemcsak a sport iránti szenvedély ünnepe, hanem a fenntarthatóság és a környezettudatosság fejlődésének kulcsfontosságú állomása is. A párizsi olimpia a sportolók kiemelkedő teljesítménye mellett a fenntartható megoldások és a társadalmi felelősségvállalás hangsúlyozására is fókuszál. A Continest, mint az összecsukható konténerek vezető gyártója is szerepet játszik ebben a zöld forradalomban.
2024.08.06. -
Nyit az új Ecofamily
Az Ecofamily magyar üzlethálózat egy életérzés, egy közösség, ahol az emberi alapértékek, a szeretet, a hála és az öröm inspirál mindent, amit napról napra tesznek. Immár 20 éve elköteleződtek dolgozóik és vásárlók jólléte mellett. Hálózatuk 63 üzletből áll, és közel 1500 munkatársuk egységet alkotva halad azon az úton, amit megálmodtak.
2024.08.06. -
Ikarus buszok Lengyelországban
Augusztus 1-től állnak forgalomba a lengyelországi Szczecinek városban az Ikarus zéró emissziós buszai, amelyek megérkezésével a legrégebbi belsőégésű járműveket kivonják a forgalomból. Ilyen elektromos Ikarus buszok közlekednek Székesfehérváron is már lassan két éve.
2024.07.26. -
Munkaerőpiaci támogatások
A Széchenyi Terv Plusz program keretében megvalósuló GINOP PLUSZ-3.1.1-23-2023-00001 „Pillér” projekt célja a munkaerő-kínálat bővítése és fejlesztése, az álláskeresők és inaktívak foglalkoztathatóságának javítása, valamint a program célcsoportjába tartozók nyílt munkaerőpiacon való tartós integrációja.
2024.07.18.
119 milliárdos vasútfelújítás Kelenföld és Székesfehérvár között
A kormány döntött a Budapest - Kelenföld - Székesfehérvár - Boba vasútvonal felújításáról, amit hamarosan be is fognak nyújtani az Európai Bizottságnak. A tervezett rekonstrukció első ütemének első szakasza a Kelenföld és Székesfehérvár közötti szakasz átépítését foglalja magába.
2008.11.11. 12:53 |
A kormány döntött a Budapest - Kelenföld-Székesfehérvár-Boba vasútvonal felújításáról, amit hamarosan be is fognak nyújtani az Európai Bizottságnak. A tervezett rekonstrukció első ütemének első szakasza a Kelenföld és Székesfehérvár közötti szakasz átépítését foglalja magába.
A rekonstrukció keretében Székesfehérvár és Tárnok között 43 kilométeres szakaszon felújítják a pályát, Kelenföld és Tárnok közötti 20 kilométeres szakaszon egy második vágány is épül. Egyúttal korszerűsítik a biztosítóberendezéseket is.
A Fejér megyei Kápolnásnyéken és Velencén új közúti felüljárót építenek. A beruházás összköltsége 119 milliárd forint, amiből 101,3 milliárd forint uniós támogatás, a maradék 17,8 milliárd forint pedig hazai forrás. A munkálatokkal feltehetően 2014-re készülnek el.
A felújítás után egyes szakaszokon elérhető lesz a 160 kilométeres sebesség, a személyvonatok esetében 21 perccel csökkenhet az utazási idő, míg az intercity-járatoknál körülbelül fél órával lesz kevesebb a menetidő.
A rekonstrukció keretében Székesfehérvár és Tárnok között 43 kilométeres szakaszon felújítják a pályát, Kelenföld és Tárnok közötti 20 kilométeres szakaszon egy második vágány is épül. Egyúttal korszerűsítik a biztosítóberendezéseket is.
A Fejér megyei Kápolnásnyéken és Velencén új közúti felüljárót építenek. A beruházás összköltsége 119 milliárd forint, amiből 101,3 milliárd forint uniós támogatás, a maradék 17,8 milliárd forint pedig hazai forrás. A munkálatokkal feltehetően 2014-re készülnek el.
A felújítás után egyes szakaszokon elérhető lesz a 160 kilométeres sebesség, a személyvonatok esetében 21 perccel csökkenhet az utazási idő, míg az intercity-járatoknál körülbelül fél órával lesz kevesebb a menetidő.