-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
1.2 milliárdos fejlesztés és új márka az Alföldi tej székesfehérvári gyárában
Székesfehérvári gyárának 1,2 milliárd forint költségű fejlesztése mellett Alföldi néven új, saját márkát vezet be a piacra az Alföldi Tej Értékesítő és Beszerző Kft. (ATÉB). Ráadásul az olaszokkal kötött megállapodás után öt éven át biztosan gyárthatja a Parmalat termékeit is. Az új márka mostani bevezetését a jelenlegi, tejhiányos piaci helyzet indokolja. Szavai szerint a tejhiány oka egyrészt, hogy a nyári meleg időjárás következtében mintegy 20-25 százalékos hiány alakult ki, s azóta nem regenerálódtak a tehénállományok.
Székesfehérvári gyárának 1,2 milliárd forint költségű fejlesztése mellett Alföldi néven új, saját márkát vezet be a piacra az Alföldi Tej Értékesítő és Beszerző Kft. (ATÉB). Ráadásul az olaszokkal kötött megállapodás után öt éven át biztosan gyárthatja a Parmalat termékeit is.
Mélykúti Tibor, az ATÉB ügyvezetője elmondta: az új márka mostani bevezetését a jelenlegi, tejhiányos piaci helyzet indokolja. Szavai szerint a tejhiány oka egyrészt, hogy a nyári meleg időjárás következtében mintegy 20-25 százalékos hiány alakult ki, s azóta nem regenerálódtak a tehénállományok, másrészt hogy a 60-63 forintos jelenlegi nyerstej-felvásárlási ár jóval a termelői önköltségi ár alatt van, emiatt állománycsökkentések és telepösszevonások történtek. A szakember szerint a tejhiányhoz a főként Horvátország, Szlovénia és Olaszország területére irányuló jelentős, éves szinten 250 millió literes tejexport is hozzájárul.
Az Alföldi Tej Kft., úgy tűnik, nem éri be az új márkanévvel, ugyanis vezetői még szeptember végén aláírtak egy együttműködési megállapodást a tejüzem korábbi olasz tulajdonosával, a Parmalat S.p.A.-val, így még legalább öt éven keresztül gyárthatnak Parmalat márkájú termékeket Székesfehérváron. Mindezek mellett a székesfehérvári tejüzem fejlesztéséről is döntöttek a cég szeptember 29-i taggyűlésén: így két ütemben, összesen 1,2 milliárd forint összköltségű fejlesztés kezdődik a gyárban - számol be a Napi Gazdaság.