-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
78 százalékban elégedettek a fehérvári áramszolgáltatóval a fogyasztók
A magyar áramfogyasztók a közüzemben a Budapesti Elektromos Művekkel (Elmű) és az Észak-magyarországi Áramszolgáltatóval (Émász) voltak a legkevésbé elégedettek 2007-ben. Mindkét cég a német RWE-EnBW tulajdona – derül ki a Magyar Energia Hivatal hagyományos felméréséből, amit kedden tettek közzé. A múlt év szeptemberében végzett vizsgálat alapján a közüzemben az átlagos elégedettségi mutató 76,4 százalék volt, az Elműé 73, míg az Émászé 73,7 százalék. A legnagyobb elégedettséget az E.ON Dédász (78,8%) és az E.ON Édász (78,6%) vívta ki.
2008.03.26. 10:05 |
A magyar áramfogyasztók a közüzemben a Budapesti Elektromos Művekkel (Elmű) és az Észak-magyarországi Áramszolgáltatóval (Émász) voltak a legkevésbé elégedettek 2007-ben. Mindkét cég a német RWE-EnBW tulajdona – derül ki a Magyar Energia Hivatal hagyományos felméréséből, amit kedden tettek közzé. A múlt év szeptemberében végzett vizsgálat alapján a közüzemben az átlagos elégedettségi mutató 76,4 százalék volt, az Elműé 73, míg az Émászé 73,7 százalék.
A legnagyobb elégedettséget az E.ON Dédász (78,8%) és az E.ON Édász (78,6%) vívta ki, míg a harmadik helyezett az Electricité de France (EdF) tulajdonában lévő Démász (77,6%). Az E.ON Titász is a 76,4%-os átlag felett, 76,8%-kal lett a negyedik az elégedettségi listán. A közüzemi fogyasztók átlagos elégedettsége 1,9 százalékponttal volt magasabb a 2006. évinél, és négy éve a legmagasabb szintet érte el 2007-ben. A közüzemi fogyasztók kifogásolták a számla érthetőségét.
Az Elmű és az Émász nem lakossági fogyasztói közül különösen sokan minősítették értelmezhetetlennek a számlákat. Kevésbé elégedetlenek a fogyasztók a telefonos ügyfélszolgálatok működésével, amiben szintén az Elmű és az Émász járt az élen, azaz ebben a kérdésben is ezzel a két szolgáltatóval voltak a legkevésbé elégedettek.
A szolgáltatás folyamatosságát, a feszültségingadozások fogyasztói érzékelését és az üzemzavar-elhárítás gyorsaságát tekintve az átlagos, 82,2%-os elégedettségi mutató enyhe javulást, 1,2 százalékpontos emelkedést mutatott.
A legnagyobb elégedettséget az E.ON Dédász (78,8%) és az E.ON Édász (78,6%) vívta ki, míg a harmadik helyezett az Electricité de France (EdF) tulajdonában lévő Démász (77,6%). Az E.ON Titász is a 76,4%-os átlag felett, 76,8%-kal lett a negyedik az elégedettségi listán. A közüzemi fogyasztók átlagos elégedettsége 1,9 százalékponttal volt magasabb a 2006. évinél, és négy éve a legmagasabb szintet érte el 2007-ben. A közüzemi fogyasztók kifogásolták a számla érthetőségét.
Az Elmű és az Émász nem lakossági fogyasztói közül különösen sokan minősítették értelmezhetetlennek a számlákat. Kevésbé elégedetlenek a fogyasztók a telefonos ügyfélszolgálatok működésével, amiben szintén az Elmű és az Émász járt az élen, azaz ebben a kérdésben is ezzel a két szolgáltatóval voltak a legkevésbé elégedettek.
A szolgáltatás folyamatosságát, a feszültségingadozások fogyasztói érzékelését és az üzemzavar-elhárítás gyorsaságát tekintve az átlagos, 82,2%-os elégedettségi mutató enyhe javulást, 1,2 százalékpontos emelkedést mutatott.