-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
A gazdasági válság nem állja útját a virtuális asszisztencia kibontakozásának
Sokak számára még ismeretlen a kifejezés: „virtuális asszisztencia”. Kevesen tudják pontosan megmondani miről is szól. Honnan alakult ki ez a szolgáltatás? A távmunkából, azzal a kis változtatással, amely szerint a virtuális asszisztens nem egyetlen cégnek dolgozik, hanem több cég számítógépen elvégezhető feladatait teljesíti otthonról. Úgy kell elképzelni, mint a XXI. század titkárnőjét, aki a virtuális térben tevékénykedik, fejszettel és webkamerával felszerelkezve a számítógép előtt.
2009.02.11. 07:42 |
Sokak számára még ismeretlen a kifejezés: „virtuális asszisztencia”. Kevesen tudják pontosan megmondani miről is szól. Honnan alakult ki ez a szolgáltatás? A távmunkából, azzal a kis változtatással, amely szerint a virtuális asszisztens nem egyetlen cégnek dolgozik, hanem több cég számítógépen elvégezhető feladatait teljesíti otthonról. Úgy kell elképzelni, mint a XXI. század titkárnőjét, aki a virtuális térben tevékénykedik, fejszettel és webkamerával felszerelkezve a számítógép előtt.
Többen szabadúszóként dolgoznak ezen a területen, általában egyéni vállalkozóként, saját ügyfélkörrel rendelkezve. Telefonos recepciót, levelek kezelését, dokumentum formázást, gépelést, stb. vállalnak. Ebben a formában meggazdagodni ugyan nem lehet, de egy jó fizetésnek számító összeg befolyhat, akár minden hónapban. Mindemellett, egyelőre nehézkes ügyfeleket szerezni, mert a szolgáltatás újdonsága miatt, bizalmatlanság övezi az iparágat. Ennek ellenére, az alapötletet átgondolva, üzletet is lehet belőle csinálni.
Az elgondolás újdonsága Ausztráliból ered, ugyanis az ott érvényben lévő szabályozás szerint, a könyvelési feladatokat minden nehézség nélkül ki lehet szervezni. Ez azt jelenti, hogy a sok számlával, blokkal rendelkező vállalkozások –legfőképpen a kiskereskedelmi üzletek-, megbíznak egy bérkönyveléssel foglalkozó céget, aki továbbitja a megfelelő adatokat indiai székhelyére, ahol 20-30 fős adatrögzítőkből és könyvelőkből álló csapat, gyorssan és hatékonyan elvégzi a munkát. Többszörös ellenőrzés után, visszakerül az elkészített könyvelés, amelyet az ügyfélnek csak alá kell írnia, ezután pedig, elküldhető a pénzügyi ellenőrző szervezetnek. Figyelembe véve a könyvelői díjakat, egy vállalkozás könyvelését 40-50%-kal olcsóbban végzi el egy bérkönyvelő cég.
Mivel a gazdasági válság nagy hatással van a vállaltok pénzügyi helyzetének alakulására, ezért a vezetők nagyobb kényszernek vannak kitéve, hogy a jelenleginél újabb, költséghatékonyabb megoldásokat keressenek. Már egy új projekt ajánlatának készítésénél is figyelembe tudják venni a tömeges feladok elvégzésének e költséghatékony módját. Ennek fényében, lehetőségük van tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaró ér, mert például olyan megrendeléseket is elvállalhatnak, amelyekez akár több ezer többlet munkaórát kellene teljesíteni, de nincs megfelelő számú alkalmazott a cégnél, nem lenne kifizetődő több tucat asszisztenst felvenni, vagy nagyon rövid a határidő. Ez új távlatokat nyit a vállalati tekényeségek területén, ugyanis az eddig rövid időn belül megoldhatatlannak látszó feladatok, egyszerre elvégezhetőek lettek.
Többen szabadúszóként dolgoznak ezen a területen, általában egyéni vállalkozóként, saját ügyfélkörrel rendelkezve. Telefonos recepciót, levelek kezelését, dokumentum formázást, gépelést, stb. vállalnak. Ebben a formában meggazdagodni ugyan nem lehet, de egy jó fizetésnek számító összeg befolyhat, akár minden hónapban. Mindemellett, egyelőre nehézkes ügyfeleket szerezni, mert a szolgáltatás újdonsága miatt, bizalmatlanság övezi az iparágat. Ennek ellenére, az alapötletet átgondolva, üzletet is lehet belőle csinálni.
Az elgondolás újdonsága Ausztráliból ered, ugyanis az ott érvényben lévő szabályozás szerint, a könyvelési feladatokat minden nehézség nélkül ki lehet szervezni. Ez azt jelenti, hogy a sok számlával, blokkal rendelkező vállalkozások –legfőképpen a kiskereskedelmi üzletek-, megbíznak egy bérkönyveléssel foglalkozó céget, aki továbbitja a megfelelő adatokat indiai székhelyére, ahol 20-30 fős adatrögzítőkből és könyvelőkből álló csapat, gyorssan és hatékonyan elvégzi a munkát. Többszörös ellenőrzés után, visszakerül az elkészített könyvelés, amelyet az ügyfélnek csak alá kell írnia, ezután pedig, elküldhető a pénzügyi ellenőrző szervezetnek. Figyelembe véve a könyvelői díjakat, egy vállalkozás könyvelését 40-50%-kal olcsóbban végzi el egy bérkönyvelő cég.
Mivel a gazdasági válság nagy hatással van a vállaltok pénzügyi helyzetének alakulására, ezért a vezetők nagyobb kényszernek vannak kitéve, hogy a jelenleginél újabb, költséghatékonyabb megoldásokat keressenek. Már egy új projekt ajánlatának készítésénél is figyelembe tudják venni a tömeges feladok elvégzésének e költséghatékony módját. Ennek fényében, lehetőségük van tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaró ér, mert például olyan megrendeléseket is elvállalhatnak, amelyekez akár több ezer többlet munkaórát kellene teljesíteni, de nincs megfelelő számú alkalmazott a cégnél, nem lenne kifizetődő több tucat asszisztenst felvenni, vagy nagyon rövid a határidő. Ez új távlatokat nyit a vállalati tekényeségek területén, ugyanis az eddig rövid időn belül megoldhatatlannak látszó feladatok, egyszerre elvégezhetőek lettek.