-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
A gazdasági válság nem állja útját a virtuális asszisztencia kibontakozásának
Sokak számára még ismeretlen a kifejezés: „virtuális asszisztencia”. Kevesen tudják pontosan megmondani miről is szól. Honnan alakult ki ez a szolgáltatás? A távmunkából, azzal a kis változtatással, amely szerint a virtuális asszisztens nem egyetlen cégnek dolgozik, hanem több cég számítógépen elvégezhető feladatait teljesíti otthonról. Úgy kell elképzelni, mint a XXI. század titkárnőjét, aki a virtuális térben tevékénykedik, fejszettel és webkamerával felszerelkezve a számítógép előtt.
2009.02.11. 07:42 |
Sokak számára még ismeretlen a kifejezés: „virtuális asszisztencia”. Kevesen tudják pontosan megmondani miről is szól. Honnan alakult ki ez a szolgáltatás? A távmunkából, azzal a kis változtatással, amely szerint a virtuális asszisztens nem egyetlen cégnek dolgozik, hanem több cég számítógépen elvégezhető feladatait teljesíti otthonról. Úgy kell elképzelni, mint a XXI. század titkárnőjét, aki a virtuális térben tevékénykedik, fejszettel és webkamerával felszerelkezve a számítógép előtt.
Többen szabadúszóként dolgoznak ezen a területen, általában egyéni vállalkozóként, saját ügyfélkörrel rendelkezve. Telefonos recepciót, levelek kezelését, dokumentum formázást, gépelést, stb. vállalnak. Ebben a formában meggazdagodni ugyan nem lehet, de egy jó fizetésnek számító összeg befolyhat, akár minden hónapban. Mindemellett, egyelőre nehézkes ügyfeleket szerezni, mert a szolgáltatás újdonsága miatt, bizalmatlanság övezi az iparágat. Ennek ellenére, az alapötletet átgondolva, üzletet is lehet belőle csinálni.
Az elgondolás újdonsága Ausztráliból ered, ugyanis az ott érvényben lévő szabályozás szerint, a könyvelési feladatokat minden nehézség nélkül ki lehet szervezni. Ez azt jelenti, hogy a sok számlával, blokkal rendelkező vállalkozások –legfőképpen a kiskereskedelmi üzletek-, megbíznak egy bérkönyveléssel foglalkozó céget, aki továbbitja a megfelelő adatokat indiai székhelyére, ahol 20-30 fős adatrögzítőkből és könyvelőkből álló csapat, gyorssan és hatékonyan elvégzi a munkát. Többszörös ellenőrzés után, visszakerül az elkészített könyvelés, amelyet az ügyfélnek csak alá kell írnia, ezután pedig, elküldhető a pénzügyi ellenőrző szervezetnek. Figyelembe véve a könyvelői díjakat, egy vállalkozás könyvelését 40-50%-kal olcsóbban végzi el egy bérkönyvelő cég.
Mivel a gazdasági válság nagy hatással van a vállaltok pénzügyi helyzetének alakulására, ezért a vezetők nagyobb kényszernek vannak kitéve, hogy a jelenleginél újabb, költséghatékonyabb megoldásokat keressenek. Már egy új projekt ajánlatának készítésénél is figyelembe tudják venni a tömeges feladok elvégzésének e költséghatékony módját. Ennek fényében, lehetőségük van tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaró ér, mert például olyan megrendeléseket is elvállalhatnak, amelyekez akár több ezer többlet munkaórát kellene teljesíteni, de nincs megfelelő számú alkalmazott a cégnél, nem lenne kifizetődő több tucat asszisztenst felvenni, vagy nagyon rövid a határidő. Ez új távlatokat nyit a vállalati tekényeségek területén, ugyanis az eddig rövid időn belül megoldhatatlannak látszó feladatok, egyszerre elvégezhetőek lettek.
Többen szabadúszóként dolgoznak ezen a területen, általában egyéni vállalkozóként, saját ügyfélkörrel rendelkezve. Telefonos recepciót, levelek kezelését, dokumentum formázást, gépelést, stb. vállalnak. Ebben a formában meggazdagodni ugyan nem lehet, de egy jó fizetésnek számító összeg befolyhat, akár minden hónapban. Mindemellett, egyelőre nehézkes ügyfeleket szerezni, mert a szolgáltatás újdonsága miatt, bizalmatlanság övezi az iparágat. Ennek ellenére, az alapötletet átgondolva, üzletet is lehet belőle csinálni.
Az elgondolás újdonsága Ausztráliból ered, ugyanis az ott érvényben lévő szabályozás szerint, a könyvelési feladatokat minden nehézség nélkül ki lehet szervezni. Ez azt jelenti, hogy a sok számlával, blokkal rendelkező vállalkozások –legfőképpen a kiskereskedelmi üzletek-, megbíznak egy bérkönyveléssel foglalkozó céget, aki továbbitja a megfelelő adatokat indiai székhelyére, ahol 20-30 fős adatrögzítőkből és könyvelőkből álló csapat, gyorssan és hatékonyan elvégzi a munkát. Többszörös ellenőrzés után, visszakerül az elkészített könyvelés, amelyet az ügyfélnek csak alá kell írnia, ezután pedig, elküldhető a pénzügyi ellenőrző szervezetnek. Figyelembe véve a könyvelői díjakat, egy vállalkozás könyvelését 40-50%-kal olcsóbban végzi el egy bérkönyvelő cég.
Mivel a gazdasági válság nagy hatással van a vállaltok pénzügyi helyzetének alakulására, ezért a vezetők nagyobb kényszernek vannak kitéve, hogy a jelenleginél újabb, költséghatékonyabb megoldásokat keressenek. Már egy új projekt ajánlatának készítésénél is figyelembe tudják venni a tömeges feladok elvégzésének e költséghatékony módját. Ennek fényében, lehetőségük van tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaró ér, mert például olyan megrendeléseket is elvállalhatnak, amelyekez akár több ezer többlet munkaórát kellene teljesíteni, de nincs megfelelő számú alkalmazott a cégnél, nem lenne kifizetődő több tucat asszisztenst felvenni, vagy nagyon rövid a határidő. Ez új távlatokat nyit a vállalati tekényeségek területén, ugyanis az eddig rövid időn belül megoldhatatlannak látszó feladatok, egyszerre elvégezhetőek lettek.