-
Ikarus buszok Lengyelországban
Augusztus 1-től állnak forgalomba a lengyelországi Szczecinek városban az Ikarus zéró emissziós buszai, amelyek megérkezésével a legrégebbi belsőégésű járműveket kivonják a forgalomból. Ilyen elektromos Ikarus buszok közlekednek Székesfehérváron is már lassan két éve.
2024.07.26. -
Munkaerőpiaci támogatások
A Széchenyi Terv Plusz program keretében megvalósuló GINOP PLUSZ-3.1.1-23-2023-00001 „Pillér” projekt célja a munkaerő-kínálat bővítése és fejlesztése, az álláskeresők és inaktívak foglalkoztathatóságának javítása, valamint a program célcsoportjába tartozók nyílt munkaerőpiacon való tartós integrációja.
2024.07.18. -
Megújult az Alpha Patika
A megújult Alpha Patika avatóünnepségére került sor hétfőn a József Attila utca 39. szám alatt. Alma referencia patikaként működik a dr. Horváth Máté által vezette gyógyszertár. Szélesebb választékkal, és jelentősen kibővült kiszolgálótérrel találkozhatnak a betegek és azok, akik egészségmegőrzés céljából vásárolnak patikai termékeket.
2024.07.01. -
NAV ellenőrzések
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai a Velencei-tó térségében ellenőrzik a számla- és nyugtaadást továbbá fokozottan ellenőrzik a jövedéki kiskereskedőknél a jövedéki termékek eredetét. A szezonáliszöldség- és gyümölcsértékesítőknél illetve a fagylalt értékesítőknél ellenőrzik a nyugtaadást valamint az alkalmazottak bejelentését.
2024.06.27.
A Lidl 22 áruházat nyit novemberben
Hamarosan teljesen átalakulhat a hazai élelmiszer-kiskereskedelem, mivel a német Lidl diszkontlánc november 11-én egyszerre huszonkét áruházat nyit meg az ország területén, néhány éven belül pedig száz fölé növelné az üzletek számát - írja a Világgazdaság.
A mostanihoz hasonló piacra lépési akcióra még nem volt példa a magyarországi élelmiszer kiskereskedelemben. A Lidl megjelenése főként a hasonló diszkontbolt-láncoknak - Plus, Penny Market, Profi - jelent komoly konkurenciát.
A diszkontlánc vélhetően szokásához híven 20-30 százalékkal olcsóbban adja áruit, mint a vetélytársak. Erre azért van lehetősége, mert szűkebb termékpalettát kínál a konkurenciánál és ezek jelentős részét maga is gyártatja.
A piac többi szereplői a kényszerű árcsökkentések mellett várhatóan növelik saját márkás termékeik arányát, koncentrálják beszerzéseiket, és hatalmas összegeket költenek majd új elosztó központokra