-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
A Lidl 22 áruházat nyit novemberben
Hamarosan teljesen átalakulhat a hazai élelmiszer-kiskereskedelem, mivel a német Lidl diszkontlánc november 11-én egyszerre huszonkét áruházat nyit meg az ország területén, néhány éven belül pedig száz fölé növelné az üzletek számát - írja a Világgazdaság.
A mostanihoz hasonló piacra lépési akcióra még nem volt példa a magyarországi élelmiszer kiskereskedelemben. A Lidl megjelenése főként a hasonló diszkontbolt-láncoknak - Plus, Penny Market, Profi - jelent komoly konkurenciát.
A diszkontlánc vélhetően szokásához híven 20-30 százalékkal olcsóbban adja áruit, mint a vetélytársak. Erre azért van lehetősége, mert szűkebb termékpalettát kínál a konkurenciánál és ezek jelentős részét maga is gyártatja.
A piac többi szereplői a kényszerű árcsökkentések mellett várhatóan növelik saját márkás termékeik arányát, koncentrálják beszerzéseiket, és hatalmas összegeket költenek majd új elosztó központokra