-
XVIII. Fejér vármegyei Prima Díj
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Fejér Vármegyei Szervezete tizennyolcadik alkalommal adta át a Fejér Vármegyei Prima díjakat, az elismeréseket idén is olyan személyek, illetve intézmények vehették át, akik a saját területükön maradandót alkottak. A Prima díjat idén Prof Dr. Györök György egyetemi tanár, Janota Zoltán tizenkilencszeres Ironman, Dr. Szekeres Ferenc szájsebész szakorvos és Dr. Gruiz Andrea gyermekorvos vehette át. Az ünnepség keretében adták át az idei "Év Vállalkozója" díjakat is.
2024.11.22. -
Openhouse iroda nyílt
Pénteken délelőtt ünnepélyes keretek között nyitották meg az Openhouse Ingatlan hálózat székesfehérvári franchise partnerének új irodáját a Távirda utca 39. szám alatt. A cég, amely bérleményből költözött saját tulajdonú ingatlanba, az elmúlt években piacvezető lett a városban és sikeresnek mondhatja magát mind a hitel-, mind pedig az ingatlan üzletágban.
2024.11.22. -
Hackaton győztesek
24 csapat jelentkezett az ország számos pontjáról az idei Harman Hackathon ötlet- és prototípusfejlesztő versenyre, amelynek döntőjében nyolc középiskolai és nyolc egyetemi csapat mérkőzött meg 24 óra alatt. A legjobb, a közlekedésben résztvevők biztonságát növelő műszaki eszközöket a székesfehérvári egyetemisták alkotta KÁVÉ és a pécsi középiskolások alkotta SLEEP készítette.
2024.11.16. -
3. Harman Hackathon
24 órája van a csapatoknak, hogy környezetére reagáló közlekedésbiztonsági eszközt találjanak ki és készítsék el a működő modelljét - elindult a 3. Harman Hackathon döntője. A nyolc egyetemi és nyolc középiskolai csapat a Sóstói Stadionban lázas munkával tölti majd az előttünk álló éjszakát, hogy szombaton bemutathassa a működő modellt, illetve a termék portfólióját a zsűri előtt.
2024.11.15.
A Lidl 22 áruházat nyit novemberben
Hamarosan teljesen átalakulhat a hazai élelmiszer-kiskereskedelem, mivel a német Lidl diszkontlánc november 11-én egyszerre huszonkét áruházat nyit meg az ország területén, néhány éven belül pedig száz fölé növelné az üzletek számát - írja a Világgazdaság.
A mostanihoz hasonló piacra lépési akcióra még nem volt példa a magyarországi élelmiszer kiskereskedelemben. A Lidl megjelenése főként a hasonló diszkontbolt-láncoknak - Plus, Penny Market, Profi - jelent komoly konkurenciát.
A diszkontlánc vélhetően szokásához híven 20-30 százalékkal olcsóbban adja áruit, mint a vetélytársak. Erre azért van lehetősége, mert szűkebb termékpalettát kínál a konkurenciánál és ezek jelentős részét maga is gyártatja.
A piac többi szereplői a kényszerű árcsökkentések mellett várhatóan növelik saját márkás termékeik arányát, koncentrálják beszerzéseiket, és hatalmas összegeket költenek majd új elosztó központokra