-
Használt autót Fehérvárról
Az egyik legnépszerűbb magyar használtautó-portál összegyűjtötte a 2024-es esztendő legjeit. ezekből kiderült, hogy a legtöbb autóhirdetést az idén - mintegy 36 ezret - Székesfehérváron adták fel.
2024.12.19. -
Kyndryl munkavállalói élmény
A Kyndryl a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója Magyarországon elnyerte a Great Place To Work® minősítést™. A rangos elismerés kizárólag azon alapul, hogy a jelenlegi munkatársak mit mondanak a Kyndrylnél szerzett tapasztalataikról. A Great Place To Work® a munkahelyi kultúra, a munkavállalói élmény és a vezetői magatartás globális elismerése, amely bizonyítottan piacvezető bevételt, a munkavállalók megtartását és fokozott mértékű innovációt eredményez.
2024.12.16. -
Videoton évzáró
A Videoton vállalatcsoport idei nettó árbevétele 300 milliárd forint körül alakulhat - jelentette be a cégcsoport elnök-vezérigazgatója pénteki évzáró ünnepségükön. Széles Gábor elmondta, hogy árbevételük valamelyest csökkent az előző évhez képest. Legutóbb a 2009-es gazdasági válság évében volt némi csökkenés a korábbi üzleti év árbevételéhez képest - jegyezte meg.
2024.12.13. -
Székesfehérvár Gazdaságáért
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat kedden este a Hiemer-házban. A 2024-es esztendő díjazottja Kis István, a Harman Becker Kft. korábbi ügyvezető igazgatója. A szakmájában elismert, köztiszteletben álló szakember Székesfehérvár gazdasági fejlődésének előmozdítása érdekében végzett kiemelkedő szakmai munkája elismeréseként vehette át az elismerést.
2024.12.04.
A versenyképességről tartottak konferenciát a Kodolányi János Főiskolán
Versenyképesség – Változó Menedzsment / Marketing címmel rendezett konferenciát december 3-án a Kodolányi János Főiskola Gazdálkodási és Menedzsment Tanszéke. A konferencia fő célja az volt, hogy az ország egyetemi, főiskolai oktatóit, doktorandusz hallgatói és a cégek vezetői bemutassák, hol is tartanak a címben említett szakterületek, milyen eredményeket tudnak felmutatni a szakma legjobbjai.
2008.12.05. 14:44 |
Versenyképesség – Változó Menedzsment / Marketing címmel rendezett konferenciát december 3-án a Kodolányi János Főiskola Gazdálkodási és Menedzsment Tanszéke. A konferencia fő célja az volt, hogy az ország egyetemi, főiskolai oktatóit, doktorandusz hallgatói és a cégek vezetői bemutassák, hol is tartanak a címben említett szakterületek, milyen eredményeket tudnak felmutatni a szakma legjobbjai.
A Versenyképesség – Változó Menedzsment / Marketing konferencián 46 előadó vett részt, többek között a Cerbona Zrt. Vezérigazgatója Szabó István Tivadar, valamint a Nagy Alajos a Garzon Bútor Zrt. Vezérigazgatója, Dr. Bauer András a Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszékének tanszékvezetője, Dr. habil DSc Józsa László a Széchenyi István Egyetem, Marketing és Menedzsment Tanszékének tanszékvezetője és Prof. Dr. habil Csath Magdolna a Kodolányi János Főiskola, Gazdálkodási és Menedzsment Tanszék tanszékvezetője.
Az előadók 11 főiskoláról és egyetemről (Széchenyi István Egyetem, Budapesti Corvinus Egyetem, Kodolányi János Főiskola, Budapesti Műszaki Főiskola, Pannon Egyetem, Kaposvári Egyetem, Szent István Egyetem, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Nyugat-Magyarországi Egyetem, Harsányi János Főiskola, Károly Róbert Főiskola) valamint vezető magyar cégektől ( Mobil Innovációs Központ, Magyar Cukor Zrt., Malév Zrt, Audi Hungaria Motor Kft., Metro Kereskedelmi Kft., Magyar Telekom Nyrt., Sinus Fair Kft., KHEOPS Automobil – Kutatóintézet, LAH Innovációs Központ) érkeztek.
A délelőtti plenáris ülést 4 szekció követte, amelyekben összesen 36 előadást hangzott el marketing, versenyképesség, menedzsment és szálloda/vendéglátás témakörben. A konferencia a szakma legjobbjait hozta össze, így első kézből szerezhettek információt a résztvevők arról, melyik szakmai műhelyben milyen kutatások folynak, a rendezvény ugyanakkor arra is lehetőséget teremtett, hogy az intézmények feltérképezzék, milyen területeken tudnak együtt dolgozni a jövőben. Az egyetemi, főiskolai oktatók mellett a cégvezetők bemutathatták a stratégiai vezetés területén elért eredményeiket. A konferenciára ellátogatók így az elméleti háttér mellett gyakorlati problémák megoldási lehetőségeibe is bepillantást nyerhettek.
A Versenyképesség – Változó Menedzsment / Marketing konferencián 46 előadó vett részt, többek között a Cerbona Zrt. Vezérigazgatója Szabó István Tivadar, valamint a Nagy Alajos a Garzon Bútor Zrt. Vezérigazgatója, Dr. Bauer András a Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszékének tanszékvezetője, Dr. habil DSc Józsa László a Széchenyi István Egyetem, Marketing és Menedzsment Tanszékének tanszékvezetője és Prof. Dr. habil Csath Magdolna a Kodolányi János Főiskola, Gazdálkodási és Menedzsment Tanszék tanszékvezetője.
Az előadók 11 főiskoláról és egyetemről (Széchenyi István Egyetem, Budapesti Corvinus Egyetem, Kodolányi János Főiskola, Budapesti Műszaki Főiskola, Pannon Egyetem, Kaposvári Egyetem, Szent István Egyetem, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Nyugat-Magyarországi Egyetem, Harsányi János Főiskola, Károly Róbert Főiskola) valamint vezető magyar cégektől ( Mobil Innovációs Központ, Magyar Cukor Zrt., Malév Zrt, Audi Hungaria Motor Kft., Metro Kereskedelmi Kft., Magyar Telekom Nyrt., Sinus Fair Kft., KHEOPS Automobil – Kutatóintézet, LAH Innovációs Központ) érkeztek.
A délelőtti plenáris ülést 4 szekció követte, amelyekben összesen 36 előadást hangzott el marketing, versenyképesség, menedzsment és szálloda/vendéglátás témakörben. A konferencia a szakma legjobbjait hozta össze, így első kézből szerezhettek információt a résztvevők arról, melyik szakmai műhelyben milyen kutatások folynak, a rendezvény ugyanakkor arra is lehetőséget teremtett, hogy az intézmények feltérképezzék, milyen területeken tudnak együtt dolgozni a jövőben. Az egyetemi, főiskolai oktatók mellett a cégvezetők bemutathatták a stratégiai vezetés területén elért eredményeiket. A konferenciára ellátogatók így az elméleti háttér mellett gyakorlati problémák megoldási lehetőségeibe is bepillantást nyerhettek.