Az utasok értékelhetik a jegypénztáros modorát a vasútállomáson

 Nyolcszáz jegykezelőjének és pénztárosának indított kommunikációs és konfliktuskezelő tréninget a MÁV. A február 1-jétől március 11-ig tartó Mosolyakcióban az utasok szelvénnyel jutalmazhatják a kellemes modorú, jól dolgozó vasutasokat. Február 1-je óta a budapesti és a megyeszékhelyeken levő pályaudvarok pénztáraiban az utasok jegyük mellé egy "mosolycédulát" is kaphatnak. Az utas a jegykezelőt vagy a pénztárost jutalmazhatja a kitöltött szelvénnyel, ha elégedett annak munkájával, modorával. 
2005.02.02. 14:41 |

 Nyolcszáz jegykezelőjének és pénztárosának indított kommunikációs és konfliktuskezelő tréninget a MÁV. A február 1-jétől március 11-ig tartó Mosolyakcióban az utasok szelvénnyel jutalmazhatják a kellemes modorú, jól dolgozó vasutasokat. 

A MÁV 2800 jegykezelője és pénztárosa közül nyolcszázan kommunikációs és konfliktuskezelő tréningen vesznek részt. A vasúttársaság célja, hogy az utasok udvarias, megfelelően kommunikáló és a konfliktusokat kezelni képes jegykezelőkkel találkozzanak. 

Az utasok és a legjobban teljesítő jegykezelők is nyerhetnek 

 Február 1-je óta a budapesti és a megyeszékhelyeken levő pályaudvarok pénztáraiban az utasok jegyük mellé egy "mosolycédulát" is kaphatnak. Az utas a jegykezelőt vagy a pénztárost jutalmazhatja a kitöltött szelvénnyel, ha elégedett annak munkájával, modorával. 

 A cédulára a nevet, értesítési címet és a menetjegy számát kell felírni, az akció február 1-jétől március 11-ig tart. A mosolycédulát átadó utasok között utazásokat sorsolnak ki, a legtöbb mosolycédulával jutalmazott tizenkét vasutas között pedig 1,5 millió forint jutalmat oszt ki a MÁV. A vasúttársaság azt várja a Mosolyakciótól, hogy az utasok elégedettebbek legyenek a kiszolgálással, és felfigyeljenek a MÁV és az alkalmazottak pozitív törekvéseire. 

Ezer panasz érkezett tavaly a dolgozókra 

 Matéczné Németh Ágnes, a MÁV személyszállítási főigazgatója elmondta, hogy tavaly összesen 7450 panasz érkezett a vasúttársasághoz, ebből ezer vonatkozott a dolgozók magatartására, a többi leginkább a menetrendeket és a csatlakozásokat bírálta.