Elektronikus fizetésre ösztönzi ügyfeleit a SZÉPHŐ Zrt.

Elektronikus számlafizetésre ösztönzi ügyfeleit a SZÉPHŐ Zrt. Amennyiben valaki csekken kapja a távhőszámlát, de rendelkezik bankszámlával, elkerülheti az időigényes sorban állást, csökkentve a közlekedéssel járó költségeket és az egészségügyi kockázatokat.
2021.06.28. 09:06 |
Elektronikus fizetésre ösztönzi ügyfeleit a SZÉPHŐ Zrt.

A közszolgáltató cég az alábbi biztonságos, kényelemes, gyors, elektronikus fizetési módot kínálja:

Csoportos beszedési megbízás: egyszeri megbízást követően az ügyfélnek nincs tetendője. A havonta fizetendő összegkeret maximalizálható, a szolgáltatást a számlavezető banknál, valamint a SZÉPHŐ ügyfélszolgálatán is lehet igényelni. A SZÉPHŐ munkatársai készséggel segítenek az ügyintézéshez szükséges dokumentumok kitöltésében és elküldésében.

Rendezhető a fennálló tartozás akár bankártya segítségével is a biztonságos SimplePay rendszeren keresztül, a SZÉPHŐ megújult online ügyfélszolgálati felületén. Az ügyfél akár a saját, vagy akár családtagjai számláit is kifizetheti néhány kattintással a Díjnet fiókjából. A regisztráció egyszerű, és ha ezt a megoldást választja, rendezni tudja tartozását a SZÉPHŐ Zrt. mellett más, csatlakozott szolgáltatók irányába is. Díjnettel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért a www.dijnet.hu honlapot kell keresni.

Utalás internetbakon keresztül: az átutalás biztonságos, gyors, mindenki által könnyedén megtanulható folyamat. Mindössze néhány kattintással kiválasztható az eseti utalás menüpont, az aktuális havi befizetendő összeg beírását követően kedvezményezettként megnevezendő a SZÉPHŐ Zrt. A közleményrovatban lényeges feltüntetni a felhasználó-azonosítót, ami a számla első oldalán található.

Amennyiben az ügyfél személyesen szeretné befizetni számláját, felkeresheti nyitvatartási időben a Honvéd utca 1. szám alatti SZÉPHŐ pénztárt, ahol aktuális egyenlegét – igény szerint – bankkártyával is rendezni tudja.