-
30 esztendős magyar válogatott szélső érkezik kölcsönbe Székesfehérvárra
A Fehérvár FC és a Vasas FC megállapodásának értelmében kölcsönbe érkezik a Fehérvár FC-hez a szélsőként és támadóként is bevethető magyar válogatott Holender Filip.
2024.08.06. -
Horvát vagy azeri ellenfél jöhet
Az UEFA sorsolásán eldőlt, hogy amennyiben továbbjut a Fehérvár FC a ciprusi ellenfele ellen a Konferencia Ligában, akkor a rájátszásban az NK Osijek (horvát) - PFC Zire (azeri) párharc győztesével találkozik. A KL rájátszás első mérkőzését a versenynaptár szerint 2024. augusztus 22-én, a visszavágót pedig augusztus 29-én rendezik.
2024.08.06. -
Ismét jégen a Volán
Javában zajlik a felkészülés az Alba Arénában, hamarosan ismét mérkőzést játszik a Hydro Fehérvár AV19. Az első tétmeccsüket a Pardubice csapata ellen játszák majd a Bajnokok Ligájában.
2024.08.06. -
Te is lehetsz versenybíró!
A mérkőzés jegyzőkönyvének vezetése, a csapat és a közönség tájékoztatása a játék eredményeiről, eseményeiről-egyebek mellett ezek a feladatok várnak egy versenybíróra.
2024.08.05.
Életünk két keréken - tanácsok a Bikeside-tól
Könnyen kiválaszthatjuk az életstílusunkhoz leginkább passzoló biciklit, ha néhány egyszerű tanácsot figyelembe veszünk. Juhász Csaba, a Bike Side Kerékpárműhely értékesítője és szerelője szerint a legtöbben az országúti kerékpárokat keresik náluk, de városi felhasználásra és erdei kirándulásokhoz is jobbnál jobb ajánlataik vannak. Kiegészítőkkel is élvezetesebbé tehetjük a bringázást.
2015.06.02. 13:08 |
Könnyen kiválaszthatjuk az életstílusunkhoz leginkább passzoló biciklit, ha néhány egyszerű tanácsot figyelembe veszünk. Juhász Csaba, a Bike Side Kerékpárműhely értékesítője és szerelője szerint a legtöbben az országúti kerékpárokat keresik náluk, de városi felhasználásra és erdei kirándulásokhoz is jobbnál jobb ajánlataik vannak. Kiegészítőkkel is élvezetesebbé tehetjük a bringázást.
![](/_user/0/Image/000000Peter2015/junius/bike1.jpg)
„Városi felhasználásra kimondottan olyan kerékpárt javaslok, ami viszonylag könnyű, 28-as méretű, keskeny, defektálló gumival felszerelt és kis gördülési ellenállású. Az ilyen bicikli ingázásra és napi 15-25 kilométer megtételére tökéletesen alkalmas, havi szinten több száz kilométert is bele lehet tenni. Nem fontos a teleszkóp, így könnyebb lesz a kerékpár. Mind a trekking, mind pedig a cross bicikli sportos és kényelmes, így jól használható városban. Karbantartásuk nem igényel nagyobb erőfeszítést.” – mondja Juhász Csaba, hozzátéve, hogy szinte az összes új bicikli kevláros megerősítésű, ami garantálja a szúrásos defektvédelmet. Üvegszilánk, tüske, éles kavics ellen is véd. „Aki ilyen gumit tesz fel, az hálás érte, hogy nem kell hetente belső gumit cserélgetnie.” – teszi hozzá.
![](/_user/0/Image/000000Peter2015/junius/bike2.jpg)
A Bike Side Kerékpárműhely értékesítője és szerelője szerint a cross és a trekking bringa kirándulásra is alkalmas, a cross verzió, aminek kicsit bütykösebb a kereke alkalmas arra is, hogy kisebb erdei ösvényeken menjünk vele. Az új mountain bike-ok is kiválóak erre a célra, kivétel nélkül teleszkóposak, nem olyanok mint régen, amikor előredőlve tekertük a hosszú kormányszárú montikat a 90-es évek közepén. A maiak sokkal kényelmesebbek és a kerekük is szélesebb.
![](/_user/0/Image/000000Peter2015/junius/bike3.jpg)
Juhász Csaba elmondta, hogy a teljesítmény orientált felhasználásra sok ajánlatuk van országúti kerékpárokból, egyre többen vásárolnak ilyen kerékpárt. A súlyuk akár fele is lehet egy trekking biciklinek, vázuk karbonból, vagy alumíniumból van, oldalirányban merevek, kiválóan felszereltek rengeteg sebességi fokozattal. Akár kétszer, vagy háromszor 11 sebességi fokozat is igénybe vehető, tehát 30, vagy a fölötti sebességi fokozatba kapcsolhatók és nagyon precízek.
A Bike Side Kerékpárműhely értékesítője és szerelője szerint a kiegészítők közül a legtöbben az első és hátsó világítást keresik,illetve a legkisebb méretű, gumirögzítésű csengőket. A legfontosabb viszont a biztonság, amihez fontos egy jó lakat. A megfelelő vastagságú lakatokat ma már olyan könnyű kivitelben állítják elő, hogy nem kell több kilót pakolni a kerékpárra csak azért, hogy megőrizzük. Ma már fél kilós és egy kilós súly közötti tartományba szorítják bele azt a minőséget, amelyet már nem lehet elcsípni egy vágófogóval.