-
Valóban megtörtént!
Szemléletesen mutatja be a holokauszt borzalmait az az óriásmakett kiállítás, melyet csütörtökön nyitottak meg a Székesfehérvári Szakképzési Centrum Széchenyi István Műszaki Technikumában. Az auschwitz-birkenaui koncentrációs táborokat ábrázoló, több mint 32 négyzetméteres alkotás az Experience History program keretében, az Élet Menete Alapítvány közreműködésével valósult meg.
2025.01.09. -
Kötelező a maszkviselés
2025. január 8-tól maszkviselési kötelezettség lépett életbe a Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórházban. Az intézkedés a vármegye területén működő valamennyi fekvőbeteg-szakellátást nyújtó intézményére vonatkozik - tájékoztat a kórház közleményében.
2025.01.08. -
Hatékonyabban a tisztaságáért
Elektromos ipari hulladékporszívóval bővült a Városgondnokság gépparkja. A gép nemcsak a vegyes szemét felporszívózására alkalmas, hanem fertőtlenítő rendszerének köszönhetően különböző felületek hatékony tisztítására is.
2025.01.09. -
Tízpontos vállalás a közlekedés fejlesztéséért
Komfortosabb, és pontosabb lesz az utazás a jövőben. Tízpontos intézkedéscsomagot jelentett be a magyarországi tömegközlekedés helyzetének javítására Lázár János építési és közlekedési miniszter a Közlekedésinfó elnevezésű sajtótájékoztatón.
2025.01.09.
Élménykavalkád az Arany János iskolában
Az Alternatíva Közhasznú Mozgássérült Egyesület idén nyáron a Velencei-tó mellett, Agárdon valósította meg „Gyalog Kakukk” Integrált Mozgássérült Gyermektáborát. A szervezők a nagy sikerre való tekintettel úgy döntöttek, hogy egy Élménykavalkád délutánt szerveznek a gyermekek számára, melyre a napokban került sor az Arany János Általános Iskola és Speciális Szakiskolában. A rendezvény lehetőséget nyújtott egy olyan ünnepi alkalom megteremtésére, ahol a gyermektábor résztvevői feleleveníthették közös élményeiket. Az eseményt tombola, játék valamint fotókiállítás tette színesebbé.
A tábor programjában sérült gyermekek komplex fejlesztése, önállóságra nevelése, ismerkedés a mindennapi élethelyzetekkel, kirándulás, tapasztalatok szerzése, kézműves foglalkozások, kézügyesség fejlesztése szerepelt. Céljuk az volt, hogy az egészséges gyerekek megismerjék, illetve részt vegyenek a mindennapi gondozási teendőkben, elfogadják és segítsék sérült társaikat a beilleszkedésben.