-
Nyolc nemzetiségi önkormányzat kezdte meg a munkát
Az új ciklusban összesen nyolc nemzetiségi önkormányzat képviselői kezdték meg munkájukat. A székesfehérvári kisközösségeket segítő testületek elnökeivel szerdán délután találkozott dr. Cser-Palkovics András.
2024.11.20. -
Lakossági fórum Öreghegyen
A közlekedés volt az egyik legfontosabb téma az Öreghegyi lakossági fórumon, ahova szerdán kora este Östör Annamária a 12. számú választókörzet önkormányzati képviselője várta a városrészben élőket. Szó volt arról, hogy várhatóan a jövő évi városi költségvetés tartalmazza majd a Nagyszombati felújításának első ütemét, a Pozsonyi út teljes felújítására pedig 2025 március végéig nyújtja be pályázatát Fehérvár.
2024.11.20. -
Modern eszközöket kaptak
A Soponyai Iskoláért Alapítvány és a Kodolányi János Egyetem együttműködésében a Magyar Falu Program támogatásával modern élménypedagógiai eszközökkel gazdagította a Zichy János Általános Iskola felszereltségét.
2024.11.22. -
Előadás a genetikai módosításokról
A genetikai módosításokról és a GMO-król hallhattak előadást az érdeklődők a Mathias Corvinus Collegium Székesfehérvári Képzési Központjában. Az előadó ezúttal Toldi Ottó, az MCC Klímapolitikai Intézetének vezető kutatója volt.
2024.11.22.
Élménykavalkád az Arany János iskolában
Az Alternatíva Közhasznú Mozgássérült Egyesület idén nyáron a Velencei-tó mellett, Agárdon valósította meg „Gyalog Kakukk” Integrált Mozgássérült Gyermektáborát. A szervezők a nagy sikerre való tekintettel úgy döntöttek, hogy egy Élménykavalkád délutánt szerveznek a gyermekek számára, melyre a napokban került sor az Arany János Általános Iskola és Speciális Szakiskolában. A rendezvény lehetőséget nyújtott egy olyan ünnepi alkalom megteremtésére, ahol a gyermektábor résztvevői feleleveníthették közös élményeiket. Az eseményt tombola, játék valamint fotókiállítás tette színesebbé.
A tábor programjában sérült gyermekek komplex fejlesztése, önállóságra nevelése, ismerkedés a mindennapi élethelyzetekkel, kirándulás, tapasztalatok szerzése, kézműves foglalkozások, kézügyesség fejlesztése szerepelt. Céljuk az volt, hogy az egészséges gyerekek megismerjék, illetve részt vegyenek a mindennapi gondozási teendőkben, elfogadják és segítsék sérült társaikat a beilleszkedésben.