-
Érkeznek a tankönyvek
Augusztus 1-jén megkezdődött mintegy 13 millió tankönyv kiszállítása az iskolákba. A köznevelésben és szakképzésben tanuló minden diák ingyenesen jut hozzá a tankönyvekhez
2024.08.02. -
Július 30-án indul a pótfelvételi
Akik a július 24-én nem jutnak be semelyik felsőoktatási intézménybe, július 30. és augusztus 7. között, a pótfelvételi eljárás keretében jelentkezhetnek egyetemre. A pótfelvételin az egyetemek általában önköltséges képzéseket hirdetnek meg, de az elmúlt évek tapasztalatai alapján akár néhány állami ösztöndíjas szakot, férőhelyet is lehet találni.
2024.07.29. -
1100 éve Európában
Az Európai Unió Tanácsának soros elnöksége jegyében 1100 éve Európában, 20 éve az unióban címmel országos kulturális programsorozat indul augusztusban Székesfehérváron. A programsorozat augusztus 10-én kezdődik a Székesfehérvári Királyi Napok programsorozattal együtt.
2024.07.20. -
Sorrendmódosítás a felvételin
Július 10-ig pótolhatták a felsőoktatásba felvételizők a még hiányzó dokumentumaikat az E-felvételi felületén, sorrendmódosításra azonban július 16-ig van még lehetőségük.
2024.07.16.
Évente kilenc napig nincs internet az átlag magyar előfizetőnél
A magyarországi internetszolgáltatóknál összességében kilenc napra ment el az internet 2006-ban - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) felméréséből. A szolgáltatás rendelkezésre állása 97,55 százalék, ami Pataki Dániel, a hatóság elnöke szerint túlságosan alacsony érték: Európában ezzel a sor végén kullogunk. A legrosszabb adatokat az ezer és ötezer előfizetővel szerződésben álló cégek produkálták: náluk csupán 95,42 százalék a rendelkezésre állás.
2007.08.03. 07:31 |
![](/_user/0/Image/0aGergo_juliustol2007/internet2007_01.jpg)
Tavaly átlagosan kilenc napig nem volt internetkapcsolat a magyar előfizetőknél - derül ki az NHH napokban nyilvánosságra hozott adataiból. A szolgáltatás rendelkezésre állása 97,55 százalék, ami Pataki Dániel, a hatóság elnöke szerint túlságosan alacsony érték: Európában ezzel a sor végén kullogunk.
Különbség van persze kis és nagy szolgáltatók között is. A legrosszabb adatokat az ezer és ötezer előfizetővel szerződésben álló cégek produkálták: náluk csupán 95,42 százalék a rendelkezésre állás.
Ez azt jelenti, hogy a tavalyi évben átlagosan 17 napig voltak kénytelenek nélkülözni a világhálót azok, akik ilyen társaságnál fizettek elő a szolgáltatásra. A legnagyobb, azaz százezer feletti ügyféllel rendelkező vállalatoknál a rendelkezésre állás 99,65 százalék volt.