-
Ikarus buszok Lengyelországban
Augusztus 1-től állnak forgalomba a lengyelországi Szczecinek városban az Ikarus zéró emissziós buszai, amelyek megérkezésével a legrégebbi belsőégésű járműveket kivonják a forgalomból. Ilyen elektromos Ikarus buszok közlekednek Székesfehérváron is már lassan két éve.
2024.07.26. -
Munkaerőpiaci támogatások
A Széchenyi Terv Plusz program keretében megvalósuló GINOP PLUSZ-3.1.1-23-2023-00001 „Pillér” projekt célja a munkaerő-kínálat bővítése és fejlesztése, az álláskeresők és inaktívak foglalkoztathatóságának javítása, valamint a program célcsoportjába tartozók nyílt munkaerőpiacon való tartós integrációja.
2024.07.18. -
Megújult az Alpha Patika
A megújult Alpha Patika avatóünnepségére került sor hétfőn a József Attila utca 39. szám alatt. Alma referencia patikaként működik a dr. Horváth Máté által vezette gyógyszertár. Szélesebb választékkal, és jelentősen kibővült kiszolgálótérrel találkozhatnak a betegek és azok, akik egészségmegőrzés céljából vásárolnak patikai termékeket.
2024.07.01. -
NAV ellenőrzések
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai a Velencei-tó térségében ellenőrzik a számla- és nyugtaadást továbbá fokozottan ellenőrzik a jövedéki kiskereskedőknél a jövedéki termékek eredetét. A szezonáliszöldség- és gyümölcsértékesítőknél illetve a fagylalt értékesítőknél ellenőrzik a nyugtaadást valamint az alkalmazottak bejelentését.
2024.06.27.
Fehérvári piaci siker - toronyórát lánccal..
A Rancz Első Magyar Toronyóragyár Kft. leányvállalatot hoz létre Erdélyben. A székesfehérvári székhelyű cég egyre több hazai és külföldi megrendelést kap, ezért fejlesztésbe kezdett, írta a Napi Gazdaság. Az új román leányvállalat révén kapacitásuk megsokszorozódik, létrejöttével szeretnének erőteljesebben bekapcsolódni az erdélyi templomok felújítási programjába.
A Rancz Első Magyar Toronyóragyár Kft. leányvállalatot hoz létre Erdélyben. A székesfehérvári székhelyű cég egyre több hazai és külföldi megrendelést kap, ezért fejlesztésbe kezdett, írta a Napi Gazdaság. Az új román leányvállalat révén kapacitásuk megsokszorozódik, létrejöttével szeretnének erőteljesebben bekapcsolódni az erdélyi templomok felújítási programjába.
Az évente 55-60 megrendelést az egyházaktól és az önkormányzatoktól kapja szinte kivétel nélkül a társaság. A cég fő profilja a toronyórák javítása, gyártása, harangok és harangjátékok automatizálása.
A társaság a piac bővülésével kiszélesítette a korábban csupán javításból álló szolgáltatásainak körét. A tervezőknek köszönhetően azonban már nemcsak templomokra és városházákra kerül toronyóra, hanem középületekre, közterületekre, iskolákra, irodaházakra, gyárakra és villákra is. A vállalat itthon és a szomszédos országokban is, így Szlovákiában és Ausztriában is tevékenykedik. Az öt állandó alkalmazottat foglalkoztató Első Magyar Toronyóragyár ügyvezető igazgatója elmondta, hogy hosszú évek óta sikeresen működnek, és a cél idén a százmilliós nettó árbevétel, számol be a Napi Gazdaság.